مسابقات پومسه قهرمانی هرمزگان

نفرات برتر رده‌های سنی مشخص شدند



تکواندوکارهای هرمزگانی در مسابقات پومسه قهرمانی استان هرمزگان حضور پرشوری داشتند.

به گزارش صبح ساحل،  مسابقات قهرمانی پومسه استان در بخش آقایان  در تمامی رده‌های سنی و کمربند به صورت تیمی و انفرادی با حضور گسترده تکواندوکارهایی از  شهرستان‌های رودان، میناب، حاجی آباد، قشم و بندرعباس برگزار شد و افراد برتر هر رده مسابقات معرفی شدند.


در رده تیمی  زیر ۱۲ سال کمربند سبز-آبی ، تیم قصر شادی الف مقام اول را کسب کرد و تیم قصر شادی ب مقام دوم را به دست آورد. در رده تیمی ۱۲ -۱۴ سال کمربند سبز-آبی قصر شادی الف اول  شد. در رده تیمی زیر ۱۲ سال کمربند قرمز تیم قصر شادی الف در مکان دوم ایستاد.

در  کمربند سبز- آبی ۷ تا ۹ سال ، کوشا مهدی‌زاده از قصرشادی اول، حسین عزیزی‌پور از قصرشادی دوم و سینا بهمنی از قصرشادی و سلیم عسکری‌نژاد از رودان مشترکا سوم شدند. در  کمربند سبز- آبی ۱۰ تا ۱۲ سال کیان نظری از اوستا اول شد. اشکان سالاری از قصرشادی دوم و  علیرضا خوشبخت از رودان و  امیرعلی اسماعیلی از قصرشادی مشترکا سوم شدند. در کمربند سبز- آبی ۱۲ تا ۱۴ سال ، امیرحسن‌ پاکارزاده از میناب عنوان قهرمانی را کسب کرد. امیرمحمد علیخانی از رودان دوم شد و عنوان سوم مشترک را  محمدامین سالاری از رودان و علیرضا رستمی سیاهویی از قصرشادی کسب کردند.


در کمربند سبز-آبی ۱۵ تا ۱۷ سال، محمدهادی دهقانی از آبفا اول شد. عرفان زرنگاری از آبفا در مکان دوم ایستاد.


در کمربند قرمز ۷ تا ۹ سال  بارمان طهماسبی‌ زاده از قصرشادی اول،   حسین چوجی از اوستا دوم و محمد حاجبی از قصرشادی و متین رضایی‌زاده از اوستا مشترکا دوم شدند. در  کمربند قرمز ۱۰ تا ۱۲ سال ،  شنتیا ساربانی قشمی از قشم اول و محمدفاتح قویدل از قشم در مکان دوم ایستاد. در کمربند قرمز ۱۲ تا ۱۴ سال ،  محمد هادی قاسمی از قصرشادی عنوان قهرمانی را کسب کرد. علی چوجی از اوستا دوم و عنوان سوم مشترک را سهیل سرودی قشمی و ودیع غلامی‌زاده از قشم به خود اختصاص دادند. در  کمربند قرمز ۱۵ تا ۱۷ سال آریا سالارحسینی اول شد. در کمربند سیاه زیر ۱۲ سال نفر اول عفان دریانورد از قشم و نفر دوم کوروش ذاکری از آبفا معرفی شدند.‌ در  کمربند سیاه ۱۲ تا ۱۴ سال محمدسام شهامتی از اوستا اول شد. مهدی محمدی از سیدحمال دوم و رضا جراره و  طاها پیشدار از سیدحمال مشترکا سوم شدند.

در کمربند سیاه ۱۵ تا ۱۷ سال، امیرحسین شعبانی از اوستا اول شد. هیوا شفیعی از آبفا دوم و  پارسا صیادنورد از آبفا در مکان سوم قرار گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها