رهایی ۲ گروگان در بندرلنگه/ آدم ربایان دستگیر شدند



فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری سه گروگانگیر و رهایی ۲ گروگان در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: درپی مراجعه و اعلام شکایت خانمی مبنی بر اینکه ۲ برادرش توسط فرد یا افراد ناشناسی در یکی از محلات شهر بندرلنگه ربوده شده بلافاصله پیگیری موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بندرلنگه نیز با تشکیل تیمی با همکاری ماموران پلیس اطلاعات و کلانتری ۱۲ با تلاش همه‌جانبه و همکاری مشترک در کمترین زمان، مکان آدم ربایان و گروگان را در یکی از روستاهای شهرستان بندرخمیر شناسایی و با اخذ نیابت قضائی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار کرد: ماموران با ایجاد طرح مهار از خروج آدم ربایان و گروگان از سطح حوزه استحفاظی جلوگیری و با همکاری عوامل پلیس آگاهی شهرستان بندرخمیر ضمن شناسایی مخفیگاه دقیق متهمان، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه نفر گروگانگیر دستگیر و در این رابطه یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکی متعلق به آدم ربایان توقیف و افراد ربوده شده را در سلامت کامل آزاد کردند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی انجام شده به جرم ارتکابی اعتراف کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

پنجم دیماه نیز فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری ۲ گروگانگیر و رهایی فرد ربوده شده در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها