سخنگوی قوه قضاییه:

پرونده چای دبش فعلا در مرحله تحقیقات مقدماتی است



سخنگوی قوه قضاییه گفت که پرونده فساد در چای دبش، در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

    

به گزارش صبح ساحل، ستایشی در پاسخ به سوالی درباره اینکه در مورد فساد چای دبش، دولت گفته ۶۰ مدیر متخلف برکنار شده، چه تعدادی از آنها به قوه قضاییه معرفی شده‌اند؟ گفت: این پرونده فعلا در مرحله تحقیقات مقدماتی است و آنچه مطلع شدم این است که بازپرس محترم از مبادی ذی ربط استعلامات لازم را به‌عمل آورده اما از نتیجه استعلامات اطلاع ندارم. ان شاءالله نتیجه آن حاصل شد، اطلاع رسانی می‌کنم.

«تتلو» پرونده‌های متعددی دارد
وی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده «تتلو» گفت: این فرد چندین پرونده در تهران دارد و مطرح رسیدگی است. نسبت به این فرد پرونده‌ای در ناحیه ۳۳ دادسرای تهران مطرح رسیدگی است و در مرحله تحقیقات مقدماتی است و با تفهیم اتهام، بازداشت موقت و در زندان است.

وی افزود: نسبت به پرونده‌های دیگر این فرد باید بگویم‌ که یکی دیگر از پرونده‌ها به اتهامات مقید در پرونده تحقیقات و تفهیم اتهام شد و کیفرخواست صادر شده و بعد از برگشت به ایران، بازپرس پرونده در موقعیت ایشان حاضر و تفهیم اتهام شده و نسبت به اتهامات با کیفرخواست صادره برای رسیدگی به شعبه دادگاه کیفری یک تهران ارسال شده و در این پرونده قرار بازداشت موقت است.

وی افزود: در مورد دو پرونده دیگر او رای غیابی صادر شده و به ایشان ابلاغ شد و اعتراض هم هنوز نکرده و هر زمان که رای قطعی شد، اطلاع رسانی می‌کنیم‌.

ستایشی در مورد اتهامات تتلو گفت: این موضوع را اطلاع رسانی می‌کنیم.

وی درباره اینکه آیا افراد دیگری در پرونده او بازداشت شدند؟ گفت: فعلا خود ایشان است و اگر موارد دیگر باشد اطلاع رسانی می‌کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها