وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد:

احراز هویت ۳۳ میلیون نفر در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند



وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اتمام زمان قانونی اتصال دستگاه‌ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گفت: بر اساس قانون تا پایان دی ماه، ۲۰ درصد خدمات دستگاه‌ها نیز باید به صورت هوشمند به مردم ارائه شود.

به گزارش صبح ساحل، «عیسی زارع پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه تاکنون ۳۳ میلیون نفر در این پنجره ثبت نام کرده و احراز هویت شده اند، گفت: روزانه نیز بین ۳ تا ۴ میلیون نفر به این پنجره مراجعه و از حدود ۷۰ درصد خدمات ارائه شده دولتی استفاده می‌کنند.

وی افزود: باید به روزی برسیم که دولت به یک نماد (آیکون)  در گوشی‌های مردم تبدیل شود و خدمات دولتی در یک اتاق شیشه‌ای قابل پیگیری باشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره عملکرد وزارت علوم درخصوص اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گفت : دستگاه‌های محدودی در این وزارتخانه باقی مانده اند که باید به سرعت اتصال خود را صددرصد کنند که با این کار وزارت علوم به عنوان پیشرو در این حوزه مطرح شود.

زارع پور از وزیر علوم خواست نسبت به افزایش کیفیت داده‌های پایگاه مدارک تحصیلی و راه اندازی خدمت برخط گواهی اشتغال به تحصیل برای استفاده سایر دستگاه‌های اجرایی کشور اهتمام بیشتری صورت گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها