اهم رویدادهای آموزش‌وپرورش هرمزگان در هفته‌ای که گذشت؛

آموزش 10 هزار دانش آموز هرمزگانی در زمینه هوش مصنوعی



اهم اخبار و رویدادهای آموزش و پرورش هرمزگان طی هفته گذشته را در مطلب پیش رو بررسی کرده‌ایم. محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، افتتاح 750 کلاس درس همزمان با سفر ریاست جمهوری و برنامه‌ریزی برای آموزش 10 هزار دانش آموز هرمزگانی در زمینه هوش مصنوعی از اخبار ویژه این حوزه هستند.

 

  مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان

 

پیام تسلیت مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان

در پی حادثه تروریستی کرمان

 

«محمد قویدل»، مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان با انتشار بیانیه‌ای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است: «ضمن محکومیت این اقدام تروریست‌های کوردل و وابسته به استکبار جهانی، شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی)، خانواده بزرگ فرهنگیان و خانواده معزز شهدا و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن عزیزان از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای مجروحین مصدومان شفای عاجل مسألت می‌نماییم».

 

معاون ریاست‌جمهوری از مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان تقدیر کرد؛

دستگاه برتر در ترویج فرهنگ ایثار

 

طی مراسمی که در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد؛ «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون ریاست محترم جمهوری و رئیس عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان به‌عنوان دستگاه برتر استان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جلسه شورای هماهنگی و نظارت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان تقدیر کرد.

  

    مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان

 

 

اجتماع فرزندان حاج قاسم در هرمزگان

اجتماع فرزندان حاج قاسم با مشارکت پرشور دانش‌آموزان هرمزگانی در راستای گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان و مسئولین استانی برگزار شد. مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در این مراسم گفت: «در دو هفته اخیر باهدف آشنایی دانش آموزان بافرهنگ ایثار و شهادت و ولایت‌پذیری وزندگی شهدا به‌ویژه شهید قاسم سلیمانی و شهدای بومی استان، برنامه‌های مختلفی ازجمله برپایی پویش‌های محلی، نمایشگاه‌های مذهبی، اجرای مسابقات مختلف در قالب دل نوشته و شعر و سرود و مسابقات ورزشی و زورخانه‌ای برگزار شد که فضای مدارس حالتی دینی و معنوی به خود گرفت».

    اجتماع فرزندان حاج قاسم در هرمزگان

 

برگزاری نشست هم‌ اندیشی برگزاری همایش ملی توسعه مکران

نشست هم اندیشی برگزاری همایش ملی توسعه مکران با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مدیران کل آموزش و پرورش و‌ نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 

تحقق ۱۰۱ درصدی درآمدهای آموزش‌وپرورش استان

«محمد قویدل» مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان در نشست نمایندگان صندوق ذخیره فرهنگیان قطب ۴ کشور اظهار کرد: «با توجه به عملکرد درآمدهای اختصاصی آموزش‌وپرورش استان هرمزگان توانستیم در ۷ ماه نخست سال ۱۴۰۲، درصد درآمدهای اختصاصی را به ۱۰۱ برسانیم. هرمزگان بعد از استان‌های خراسان رضوی و شهر تهران در پله سوم ایستاد و درصد تحقق درآمدهای اختصاصی خود را به عدد ۱۰۱ رساند. با شفاف‌سازی مالی و استفاده بهینه از فضاهای موجود این امر در بین ۳۲ استان کشور محقق شده است».

  

  تحقق ۱۰۱ درصدی درآمدهای آموزش‌وپرورش استان

 

 

با حضور ریاست‌جمهور؛

۷۵۰ کلاس درس در استان افتتاح می‌شود

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان در تشریح پروژه‌های این اداره کل خاطرنشان کرد: «در آستانه‌ی سفر ریاست‌جمهوری، پروژه‌های افتتاحی در استان هرمزگان ۷۵۰ کلاس درس در قالب ۲۲۰ واحد آموزشی است که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور افتتاح خواهد شد. همچنین ۶ سالن ورزشی در طرح شهید سلیمانی به ارزش ۶۰ میلیارد تومان، ۳۰ زمین چمن مصنوعی و ۳۰ زمین ماسه ساحلی نیز افتتاح می‌شود».

 

آموزش 10 هزار دانش‌آموز هرمزگانی درزمینهٔ هوش مصنوعي

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش هرمزگان در کارگاه آموزشي ویژه سرگروه‌های استانی از برگزاري کارگاه آموزشي هوش مصنوعي گفت: ۱۰ هزار دانش‌آموز هرمزگانی درزمینهٔ هوش مصنوعي آموزش خواهند دید.

   

 آموزش 10 هزار دانش‌آموز هرمزگانی درزمینهٔ هوش مصنوعي

     

 

توجه ویژه به مسئله ورزش دانش‌آموزان

با اجرای طرح شهید «طوقانی»

طرح شهید «طوقانی» با رويكرد فرهنگي و تربيتي {اجراي نرمش صبحگاهي با ضرب‌آهنگ زورخانه‌ای و مرشدي دانش آموزان} در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید فرزاد مسافری ناحیه ۱ بندرعباس با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و سایر مسئولین استانی برگزار شد.

    با اجرای طرح شهید «طوقانی»

 

 

توزیع «شیر رایگان» در مدارس ابتدایی هرمزگان شروع شد

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم افتتاحیه آغاز طرح تامین و توزیع شیر در مدارس گفت: با همت و همکاری‌های به عمل آمده از سمت وزارتخانه قرار است تمامی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان هرمزگان در مدارس شهری و روستایی تا پایان سال تحصیلی شیر رایگان دریافت کنند.

 

   توزیع «شیر رایگان» در مدارس ابتدایی هرمزگان شروع شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها