شمار شهدای خبرنگار در جنگ غزه به ۱۱۰ تن رسید



رژیم صهیونیستی همچنان به حمله به اصحاب رسانه در نوار غزه ادامه می‌دهد و دفتر اطلاع رسانی دولت غزه شامگاه یکشنبه اعلام کرد تعداد شهدای خبرنگار به ۱۱۰ تن رسیده است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، با شهادت روزنامه نگار «علی سالم ابوعجوه»، یکی از نوه‌های شهید «احمد یاسین» بنیانگذار جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در جریان بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی شمار شهدای خبرنگار به ۱۱۰ تن افزایش یافت.

به نقل از المیادین، ساعاتی پیش نیز رژیم صهیونیستی با حمله پهپادی به خودرویی در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه دو خبرنگار دیگر «حمزه وائل الدحدوح» و «مصطفی ثریا» را به شهادت رساند.

دفتر اطلاع رسانی دولت غزه این جنایت را محکوم و اعلام کرد هدف از جنایت مستمر ارتش اشغالگر علیه خبرنگاران ایجاد رعب و وحشت در میان آنها، تلاشی نافرجام برای پنهان‌کردن حقیقت و ممانعت خبرنگاران از پوشش رسانه‌ای است.

این نهاد از تمامی اتحادیه‌های مطبوعاتی و رسانه‌ها، نهادهای حقوق بشری خواست این جنایت و تکرار آن توسط اشغالگران را محکوم کنند و به رژیم صهیونیستی فشار بیاورند تا جنگ نسل‌کشی علیه مردم بی‌دفاع نوار غزه متوقف شود.

رژیم صهیونیستی ۹۳ روز است که به جنگ علیه نوار غزه ادامه می‌دهد و تاکنون بیش از ۲۲ هزار فلسطینی در این جنگ شهید و بیش از ۵۸ هزار تن دیگر زخمی شده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها