احتکار ۱۰ میلیارد کالای اساسی در هرمزگان



رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از کشف یک انبار احتکار کالا‌های اساسی مواد غذایی در بندرعباس خبردادو گفت: در بازرسی از انبار مورد نظر انواع مواد غذایی واقلام سوپری کشف شد. 

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ مهدی بشارتی  رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان گفت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان، در اجرای طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی‌های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالا‌های اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نماینده شرکت پخش مواد غذایی استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقادیری انواع مواد غذایی و اقلام سوپری احتکار شده کشف کردند.

سرهنگ بشارتی ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان اظهار داشت: در این رابطه به دلیل عدم پروانه کسب، اخطاریه پلمب صادر و پرونده قضائی تشکیل و به سازمان‌های ذیربط ارسال شد.

 این مسئول انتظامی از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها