مدرسه ابتدایی 6 کلاسه بونجی جاسک به زودی به بهره برداری می‌رسد



مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با اشاره به رویکرد محوری دولت در خصوص محرومیت زدایی، گفت: مدرسه ابتدایی شش کلاسه بونجی هدیه دولت سیزدهم به مردم شریف شهرستان جاسک بوده که به زودی عملیات اجرایی آن به پایان خواهد رسید.


به گزارش صبح ساحل، «مهدی باوقار زعیمی»، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان گفت: مدرسه ابتدایی 6 کلاسه بونجی در شهرستان جاسک با اعتباری بالغ بر 9میلیارد تومان و با زیربنای 385مترمربع بصورت مشارکتی بوده که عملیات اجرایی آن به زودی به اتمام خواهد رسید و در اختیار دانش آموزان جاسکی قرار خواهد گرفت.


باوقار همچنین با بیان اینکه در یکسال اخیر ۹پروژه آموزشی در شهرستان جاسک به صورت مشارکتی به بهره برداری رسیده است ، اضافه کرد: در یکماه گذشته نیز عملیات اجرایی ۱۲ مدرسه در قالب 20کلاس درس بصورت مشارکت با خیرین نیک اندیش و با نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در شهرستان جاسک و لیردف آغاز شده است که نشان از نگاه ویژه استاندار محترم و درایت رییس سازمان نوسازی مدارس کشور دارد.


گفتنی است؛ شهرستان جاسک سرزمین مردمان خونگرم و شریف در شرق استان هرمزگان، سرانه فضای آموزشی ۵/۶مترمربع را داراست که از رقم ۵/۲۲مترمربعی متوسط سرانه فضای آموزشی کشور نیز بالاتر بوده و از لحاظ سرانه فضای آموزشی در کشور وضعیت مناسبی را برخوردار می باشد.

  مدرسه ابتدایی 6 کلاسه بونجی جاسک به زودی به بهره برداری می‌رسد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها