اهم رویدادهای آموزش‌وپرورش هرمزگان در هفته‌ای که گذشت؛

تبدیل هر مدرسه به یک نهالستان



اهم اخبار و رویدادهای آموزش و پرورش هرمزگان طی هفته گذشته را در مطلب پیش‌رو بررسی کرده‌ایم. اجرا طرح پشتیبانی علمی درهشت مدرسه ابتدایی بندرعباس، پیام مشترک استاندارهرمزگان و مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش و نشست هنرجویان هنرستان‌های جوار با استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش هرمزگان، از اخبار ویژه این حوزه هستند.
   

 رونمایی از پوستر پویش مهر ریاست‌جمهوری

پوستر پویش مهر ریاست جمهوری توسط استاندار هرمزگان رونمایی و تفاهم‌نامه‌ای میان اداره کل آموزش و پرورش استان و کمیته امداد در راستای اجرای طرح‌های سوادآموزی به امضا رسید. 
 رونمایی از پوستر پویش مهر ریاست‌جمهوری
  
 

ویژه برنامه گرامیداشت شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان

ویژه برنامه گرامیداشت شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان با عنوان «صبحگاه مقاومت با شعار رفیق شهیدم» با حضور مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان و جمعی از مسئولین استانی در مدرسه محبوبه دانش ناحیه ۲ بندرعباس برگزار شد.  مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با گرامی داشتن یاد شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان گفت:« اگر امروز در امنیت حضور داریم ناشی از نگاه بلند و سرفرازانه شهدا است». 
 
 
ویژه برنامه گرامیداشت شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان
    

پیام مشترک استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

به مناسبت سالروز تصويب قانون تشكيل شوراهاي آموزش و پرورش{۲۴ لغایت ۳۰ دی ماه} «مهدی دوستی»، استاندارهرمزگان و «محمد قویدل»، مدیرکل آموزش و پرورش استان پيام مشترکی صادر كردند. در بخشی از این پیام مشترک آمده است:« شورای آموزش و پرورش به عنوان ابزاری مؤثر در پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین و برنامه های توسعه کشور در زمینه مسائل آموزش و پرورش در استان ها، شهرستان ها و مناطق بوده و از سوی مدیران و مسئولان دولتی وعمومی مردم و خانواده ها مورد اهتمام ویژه قرار گرفته است».
     
 پیام مشترک استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش
    

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش هرمزگان:

 هر مدرسه تبدیل به یک نهالستان می‌شود

جلسه ویدئوکنفرانس توجیهی معاونین پرورشی و تربیت بدنی،کارشناسان سلامت و مدیران مدارس مجری «طرح شهید عنایت اله مرادی» در کلیه مناطق و شهرستان‌ها برگزار شد. 
معاون تربیت بدنی و سلامت استان در این جلسه با اشاره به پویش ایران سبز -ایران قوی افزود: «در راستای این پویش دانش آموزان به صورت حضوری آموزش‌های مربوطه را دریافت می‌کنند که در نهایت هر مدرسه به یک نهالستان تبدیل می شود».
      هر مدرسه تبدیل به یک نهالستان می‌شود
  

 اجرا طرح پشتیبانی علمی درهشت مدرسه ابتدایی شهربندرعباس 

«حوریه حاجی زاده»، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان از اجرای طرح پشتیبانی علمی درهشت مدرسه ابتدایی شهربندرعباس خبر داد و گفت:«برنامه درسی تولید شده، نحوه عمل معلم در طراحی اجرای برنامه {مواد درسی}، عوامل سهیم و برنامه درسی اجرا شده در مدرسه چهارمحوراصلی اجرای برنامه درسی و آموزشی در مدرسه می‌باشد که درنظام برنامه ریزی آموزشی مورد تاکید است». 
   اجرا طرح پشتیبانی علمی درهشت مدرسه ابتدایی شهربندرعباس 

 تقدیر تشکل فرهنگیان هرمزگان از وزیر آموزش و پرورش

تشکل فرهنگیان استان به پاس قدردانی از اقدامات «رضا مراد صحرایی»، وزیر آموزش و پرورش در اجرای طرح رتبه بندی معلمان بیانیه‌ای صادر کرد. 
در این بیانیه، شورای هماهنگی تشکل های انقلابی فرهنگیان استان هرمزگان از پیگیری‌ها و حمایت‌های وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرد. 
  

نشست هنرجویان هنرستان‌های جوار با استاندار

 هنرجویان هنرستان‌های جوار استان با «مهدی دوستی»، استاندار و «محمد قویدل»، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان دیدار و گفت‌وگو  کردند.  استاندار هرمزگان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مهارت آموزی  و اهمیت آموزشهای فنی حرفه ای به دانش آموزان گفت: «با هدف منطبق کردن نقشه توسعه صنعتی استان بر نقشه آموزشی استان، تآسیس و ایجاد هنرستانهای جوار صنایع در استان هرمزگان با پیگیری‌های مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در دستور کار قرار گرفت که ماحصل این تلاشها، تأسیس ۲۸ هنرستان جوار طی دو سال اخیر در هرمزگان است».
 نشست هنرجویان هنرستان‌های جوار با استاندار
روزنامه صبح ساحل
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها