نامه سازمان نظام پرستاری به فرمانده کل انتظامی درباره برخورد با یک پرستار



سازمان نظام پرستاری درباره برخورد توهین‌آمیز با یک پرستار در استان فارس، نامه‌ای به فرمانده انتظامی کل‌ کشور صادر کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، به دنبال انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی‌ بر برخورد توهین‌آمیز مأموران نیروی انتظامی با یک پرستار در شهرستان مُهر استان فارس و بازداشت او با روپوش سفید در حین خدمت، این سازمان نامه‌ای خطاب‌ به فرماندهی انتظامی کل کشور صادر کرد.

در متن نامه سازمان نظام پرستاری که یکشنبه شب انتشار یافته، آمده است: خبر برخورد چند تن از پایوران کلانتری شهر مُهر از توابع استان فارس با یکی از پرستاران خدوم آن شهر، آن هم در حین انجام خدمت به بیماران و هتک حرمت محیط درمان، باعث رنجش خاطر جامعه خدوم پرستاری و اهانت به حریم مقدس یک پرستار شده است.

سازمان نظام پرستاری افزود: بی شک مردم فهیم ایران و نظام سلامت این رفتار را به پای قاطبه نیروهای ایثارگر فراجا و مأمورین دلسوزی که سال‌هاست مسئول تأمین امنیت مراکز درمانی هستند، نخواهند نوشت.

در این نامه تصریح شده است: اما انتظار به حق در این حادثه آن است که با برخورد سریع و شفاف موجب بازدارندگی از تکرار این حوادث و مانع دلسردی خادمان سلامت مردم و سوءاستفاده رسانه‌ای دشمنان این مرز و بوم شوید.

سازمان نظام پرستاری افزود: در این خصوص سازمان نظام پرستاری به عنوان نهاد صنفی حامی حقوق پرستاران وظیفه خود می‌داند تا تعیین تکلیف این حادثه، پیگیری های لازم را از مبادی قانونی انجام دهد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها