شهردار بندرعباس خبر داد:

بهره برداری از چهار بوستان تا پایان سال


نویسنده: سامیه طهورنیان

صبح امروز، سی و دومین نشست کمیته تخصصی سیما و منظر و فضای سبز کلان شهرهای در بندرعباس با حضور مدیران عامل سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور با حضور برخی از مسئولین سازمان شهرداری‌ها، شهردار بندرعباس، رئیس سازمان‌های سیما و منظر و فضای سبز شهرداری‌های کشور و جمعی از مدیران شهری بندرعباس، در هتل آتیلار بندرعباس برگزار شد.

    
به گزارش صبح ساحل، مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در حاشیه این نشست گفت: در هسته مرکزی شهر بندرعباس با توجه به کمبود فضای سبز به دنبال زمین‌ برای احداث فضای سبز و باغ هستیم.
نوبانی مطرح کرد: بحران آب و مدیریت بهینه منابع آبی مورد نیاز حوزه فضای سبز در کلانشهرها برای شهرداری‌ها امری حیاتی و اساسی است.
وی ضمن اشاره به پاره‌ای از اقدامات شهرداری بندرعباس در خصوص مدیریت منابع آبی مورد نیاز حوزه فضای سبز و لزوم جدی گرفتن بحران کم آبی گفت: در سال جاری ۱۴ پارک در سطح شهر بندرعباس کلنگ زنی شده که تا پایان سال ۴ پارک به بهره برداری می رسد‌.

گفتنی است که هدف از این نشست، تدوین وظایف و مسئولیت کارگروه‌های کمیته سیما، منظر و فضای سبز مجمع کلان‌شهرهای کشور، تبادل‌نظر در خصوص قوانین حوزه فضای سبز و زیباسازی و قراردادهای جامع نگهداری فضای سبز، ارائه تجارب و گزارش اقدامات و برنامه ها عنوان شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها