لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان

زاهد منتخب چاهو بر سکوی قهرمانی ایستاد



دیدار فینال لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان بین دو تیم فانوس بندر تیاب و زاهد منتخب چاهو در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، دو تیم فانوس بندر تیاب و زاهد منتخب زاهد چاهو دیدار فینال لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس
برگزار کردند و در پایان تیم زاهد منتخب چاهو جام قهرمانی را بالای سر برد.


در پایان نود دقیقه دو تیم به تساوی دو دو دست یافتند و تا تکلیف تیم قهرمان در ضربات پنالتی مشخص شود.


در ضربات پنالتی تیم زاهد یک پنالتی و تیم فانوس بندر تیاب دو ضربه پنالتی را از دست دادند تا زرد پوشان منتخب زاهد چاهو جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
این بازی را علی فربودی،  نجف پناهی،  محمد جواد رئیسی و فرشید محامدی قضاوت کردند. حسین عطار هم ناظر بازی و عبدالمجید معماری ناظر داوری بود.
در پایان این بازی علی فربودی داور پارسیانی پس از دو دهه قضاوت از دنیا داوری خداحافظی کرد و از سوی هیئت فوتبال و کمیته و دپارتمان داوری از ایشان تجلیل به عمل آمد.


در پایان دور مقدماتی لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در گروه شرق  تیم های متحد معزآباد و ستاره انقلاب رودان و از گروه غرب تیم های شناورسازی قشم و جنوب برکه دوکا پارسیان به لیگ یک استان سقوط کردند.


لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در دو گروه شرق و غرب  برگزار شد  که در گروه شرق تیم های منتخب زاهد چاهو،  ستاره انقلاب رودان، فانوس بندر تیاب،  وحدت گورزانگ،  ثامن کردر میناب،  و اتحاد روستایی جاسک و در گروه غرب تیم های شناورسازی قشم،  گازال جناح، حبل بر شهرو، اتحاد دژگان، جنوب برکه دوکا پارسیان، عالمین دمیلو و طوفان کوخرد با هم رقابت کردند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها