دستگیری سارقان سوخت از باک خودروهای سنگین در هرمزگان



فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری سارقان سوخت از باک خودروهای سنگین و کامیون‌ها در برخی از توقفگاه‌های جاده‌ای استان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: درپی وقوع چند فقره سرقت سوخت از باک خودروهای سنگین در برخی از توقفگاه‌های جاده‌ای استان و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران گشت پاسگاه انتظامی گنو، شب گذشته پس از گشت‌زنی‌ در منطقه استحفاظی خود در محل پمپ بنزین برون شهری و جاده‌ای مستقر شده و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس، در نهایت به یک‌دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای با ۲ سرنشین که وارد پارکینگ پمپ بنزین شدند، مشکوک شدند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان اظهار کرد: پس از دقایقی پایش غیرمحسوس، متهمان درب باک یک‌دستگاه کامیون تریلی را با استفاده از قیچی و پیچ گوشتی باز و قصد سرقت گازوئیل داشتند که با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند؛ در یک اقدام پلیسی و هدف قراردادن لاستیک‌های خودرو، راننده با استفاده از تاریکی هوا متواری و سرنشین خودرو به هویت «محمد ب» دستگیر و خودرو سارقان به‌علت نشتی گازوئیل دچار حریق شد که سپس با حضور عوامل آتش نشانی اطفا شد.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها