نتایج نهایی دکتری تخصصی علوم‌پزشکی اعلام شد



نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی_فناوری رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور (Oriented-Technology/Research by Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی پنج‌شنبه، ۴ آبان در ۷۱ رشته و ۳۱ حوزه امتحانی با حضور ۱۱ هزار و ۹۴۴ نفر برگزار شد.

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی رشته‌های علوم‌پزشکی، روز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه در اختیار داوطلبان قرار گرفت و پس از اعلام نتایج اولیه، فرایند انتخاب رشته آغاز شد. 

ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور (Oriented-Technology/Research by Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی در مجموع ۱۳۰۴ نفر اعلام شده بود که از این تعداد ۱۰۸۳ نفر به پذیرش عادی و ۲۲۱ نفر به پذیرش شهریه‌پرداز اختصاص داشت.

همچنین در دکتری تخصصی پژوهشی_فناوری محور رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت تعداد ۴۷ نفر در ۳۴ مرکز تحقیقاتی پذیرفته خواهند شد. ظرفیتی معادل ۲۰ نفر نیز به پذیرش رشته‌های تخصصی دندانپزشکی اختصاص دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها