قاب ماندگار فوتبال بندرعباس

مریدی فوتبالیست محله برق بندرعباس



در ادامه مراسم تجلیل و قدردانی از پیشکسوتان فوتبال بندرعباس و پیش از دیدار تیم های مهرداد و فولاد نوین از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال شهرستان بندرعباس برای یک عمر تلاش صادقانه در جهت اعتلای نام فوتبال بندرعباس ، از  اصغر مریدی تجلیل به عمل آمد.

    
به گزارش صبح ساحل، اصغر مريدی متولد ۱۳۴۲/۰۵/۰۴ شهر بندرعباس و در محله برق به دنیا آمد . فوتبالش  را از كوچه پس كوچه های  محله برق شروع کرد  و در سال ۱۳۵۴ رسما عضو تيم دلفين شد و در زمين خاكی لياقت و باغ مولوی ، زیر نظر مربيانی همچون  مرحوم علی پری زاده و اسحق بنجوری فعالیت خودش را آغاز كرد.  پست اصلی ایشان ، مدافع و شماره هميشگی اش ۲ بود. اصغر مریدی در سال ۱۳۵۷ عضو تيم منتخب نوجوانان بندرعباس بود و در سال ۱۳۶۱ برای پشت سر گذاشتن خدمت مقدس سربازی به عضویت تيم پاس رشت در آمد.
وی در سال ۱۳۶۵  عضو تيم منتخب بزرگسالان دلفین با مربیگری مرحوم حسين عطائی بود و موفق شد  با این تیم نايب قهرمان منطقه دو شهر بندرعباس شود.
اصغر مریدی هم اکنون در تیم پيشكسوتان دلفين توپ می زند. اسماعیل مرادی دبیر هیئت فوتبال شهرستان و سایر اعضای این هئیت به همراه مسئولین و بازیکنان دو تیم از زحمات این پیشکسوت قدیمی تقدیر به عمل آوردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها