خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی بهسازی می‌شود



مدیرکل امور درباره عملیات بهسازی خوابگاه دانشجویی گفت: بهسازی خوابگاه دانشجویی که به تعمیرات بیشتری نیاز دارند در تعطیلات سال آتی انجام می‌شود.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، احد بنار درباره خوابگاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: پروژه‌های خوابگاهی آماده افتتاح داریم که خوابگاه‌های متاهلی بخشی از این پروژه‌های آماده بهره‌برداری را تشکیل می‌دهند. همچنین خوابگاه‌های دانشجویی نیز بخش دیگری از پروژه‌های آماده افتتاح وزارت بهداشت را تشکیل می‌دهند. 

وی با بیان اینکه اد خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی به ۱۰۰۰ واحد رسیده است، اظهار کرد: تعدادی از این خوابگاه‌ها در آغاز سال تحصیلی به مجموعه خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم.پزشکی کشور اضافه شده است.

مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت گفت: ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای دانشجویان مجرد ۸۷هزار تخت است. 

بنار ادامه داد: سال ۱۴۰۰، ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی مدل ۸۰ هزار تخت بود؛ اگرچه ان تخت‌های موجود در خوابگاه‌های دانشجویی ۸۰ هزار تخت بود اما ۷۸ هزار تخت قابلیت بهره‌برداری داشتند. ما در وزارت بهداشت با افزایش تعداد تخت‌های خوابگاهی توانستیم ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی را به ۸۷ هزار تخت افزایش دهیم. 

وی درباره بهسازی خوابگاه‌های دانشگاه‌های علوم‌پزشکی گفت: بهسازی برخی از خوابگاه‌های دانشجویی با عملیات‌های جزئی انجام می‌شود که این اقدامات صورت گرفته است. 

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی گفت: برخی از خوابگاه‌ها بازسازی‌های کلی نیاز دارند. اگرچه این خوابگاه‌ها قابل سکونت هستند اما به اقدامات زیرساختی نیاز دارند؛ بهتر است که بهسازی این خوابگاه‌ها در زمانی انجام شود که دانشجویان در خوابگاه حضور ندارند. به همین دلیل، در نظر داریم بهسازی خوابگاه‌های از این دست را در ایام تعطیلات سال آتی انجام دهیم. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها