لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های هرمزگان:

آبفا بندرعباس همچنان در صدر جدول رده گروه اول آقایی می کند



در  هفته نهم  لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان ۷ دیدار در شهرهای مختلف هرمزگان برگزار شد.

  
به گزارش صبح ساحل،  در هفته نهم لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان تیم های سایپا بندرلنگه و کنعان میناب حریفان خود را شکست دادند و سایر بازی ها با نتیجه مساوی به پایان رسید.
در بازی های هفته نهم لیگ برتر فوتبال جوانان استان در گروه شرق، ستارگان سدید بندرعباس و شاهین هشبندی یک یک مساوی شدند. محمدمهدی حق دوست برای ستارگان سدید و برای شاهین هشتبندی روح الله حیدری گلزنی کرد. کنعان میناب دو بر یک شاهین مهر رودان را برد. محمدپور جعفرزاده از روی نقطه پنالتی و شادمهر زارعی برای کنعان و برای  شاهین مهررودان یاسر حسین نسب گلزنی کردند. اروند سورو بندرعباس و خواجه عطا ء بندرعباس یک یک مساوی شدند. امیرمهدی شهابی و محمدرضا معدلی برای دو تیم  اروند سورو و خواجه عطاء  بندرعباس گلزنی کردند.
خلیج فارس میناب و آبفا بندرعباس در یک بازی زیبا و دیدنی یک یک مساوی به کار خود پایان دادند.
عباس قویدل برای خلیج فارس میناب و برای تیم‌ آبفا بندرعباس امیرحسین فارسی گلزنی کرد.
در دیدارهای گروه غرب ، امید توحید قشم و سدار بندرخمیر یک یک مساوی شدند. رامین حبیبی برای توحید قشم و برای سدار بندرخمیر افشین آبادفر گلزنی کردند.
سایپا بندرلنگه با دو گل علیرضا رودانفر و حسین رودباری تیم آرمان کیان ساحل بندرعباس را دو بریک برد. برای سدار بندر خمیر سبحان عامری گل زد. هرنگ جوان بستک و شهدای قائم بندرعباس دو دو به کار خود پایان دادند. برای هرنگ جوان ، عبدالغفور افسرده و احسان براکوه و برای تیم شهدای قائم بندرعباس،  امیرزادمهر و مهدی حاجبی گلزنی کردند. در هفته نهم وحدت رویدر استراحت داشت.
در پایان دیدارهای هفته نهم  لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان در گروه اول تیم آبفا بندرعباس با ۲۳ امتیاز صدرنشین است. اروند سورو بندرعباس و ستارگان سدید بندرعباس با ۱۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان دوم و سوم ایستاده اند. خلیج فارس میناب و شاهین مهر رودان با ۱۲ امتیاز و به دلیل تفاضل گل چهارم و پنجم هستند. کنعان میناب با ۱۱ امتیاز ششم  ، خواجه عطاء بندرعباس با ۵ امتیاز هفتم و شاهین هشبندی با سه   امتیاز در مکان هشتم ایستاده است.
در جدول رده بندی گروه دوم  تیم  شهدای قائم بندرعباس با ۱۵ امتیاز اول است. تیم های سدار بندر خمیر و هرنگ جوان بستک با ۱۴ امتیاز و به دليل تفاضل گل دو و سوم هستند.  تیم های وحدت رویدر و سایپا بندرلنگه با ۱۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل چهارم و پنجم ، امید توحید قشم با ۵ امتیاز ششم و آرمان کیان ساحل بندرعباس بدون امتیاز در مکان هفتم قرار گرفته است.
دیدار های هفته دهم امروز جمعه ششم بهمن ماه برگزار خواهد شد که طی آن در ورزشگاه شهید امینی میناب تیم ها ی شاهین هشبندی با  اروند سورو در ورزشگاه خواجه عطا ء بندرعباس تیم ها ی خواجه عطاء با خلیج فارس میناب ، در ورزشگاه بیکاه رودان تیم های شاهین مهر رودان با ستارگان سدید بندرعباس ، در ورزشگاه  آبفا تیم های آبفا بندرعباس با  کنعان میناب ، در ورزشگاهر رویدر ، تیم های وحدت رویدر با سایپا بندرلنگه در ورزشگاه  اختصاصی قائم ، تیم ها  قائم بندرعباس و  امید توحید قشم و در ورزشگاه تختی بستک تیم های  هرنگ جوان با  آرمان کیان ساحل بازی خواهند کرد. 

لیگ برتر فوتبال باشگاه های جوانان هرمزگان در دو گروه در حال برگزاری است که در گروه اول  تیم های کنعان میناب، خلیج فارس میناب، شاهین هشتبندی، آبفا بندرعباس ، ستارگان سدید بندرعباس ، خواجه عطاء بندرعباس،  اروند سورو بندرعباس و شاهین مهررودان و در گروه دوم تیم های هرنگ جوان بستک،  سایپا بندرلنگه، امید توحید قشم، وحدت رویدر، سدار بندرخمیر، آرمان کیان ساحل بندرعباس و شهدا قائم بندرعباس با هم رقابت می کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها