نزدیک به یک میلیون نفر در بیش از ۷ هزار مسجد سراسر کشور معتکف شدند



رئیس ستاد مرکزی اعتکاف کشور از افزایش ۳۵ درصدی جمعیت معتکفین نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال قریب به یک میلیون نفر در بیش از ۷ هزار مسجد سراسر کشور معتکف شدند.

       

به گزارش صبح ساحل، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه‌ای امشب در قم با اعلام پایان رسیدن مراسم معنوی اعتکاف همزمان با ایام البیض در سراسر کشور، عنوان کرد: امسال مراسم اعتکاف که سنت حسنه معنوی و اخلاقی نبی مکرم اسلام(ص) است، به‌گونه‌ای چشمگیر به نحو احسن برگزار شد.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف کشور بیان کرد: امسال این مراسم بزرگ با گستردگی و افزایش ۳۵ درصدی جمعیت شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته برپا شد که قریب به یک میلیون نفر معتکف شده بودند.

وی اضافه کرد: این جمعیت در بیش از ۷ هزار مسجد سراسر کشور به مدت سه روز معتکف شدند و الحمدلله برنامه‌های مختلف فرهنگی و معنوی خوبی در مساجد انجام پذیرفت.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف گفت: حدود ۸۰ درصد از جمعیت معتکفین رجب المرجب سال ۱۴۴۵ هجری قمری را جوانان و نوجوانان تشکیل دادند.

  

    

وی خاطرنشان کرد: امید آن است که همه دعاهای معتکفین از خرد و کلان، فردی، اجتماعی، ملی و فراملی برآورده شده باشد و ظهور امام زمان (عج) نزدیک شده، موانع ظهور برطرف شده و نظام جمهوری اسلامی تا قیام صاحب الزمان(عج) با وجود مقام معظم رهبری باقی بماند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها