مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان خبر داد:

ارائه همزمان کد رهگیری و کد ملی برای دریافت خدمات پاراکلینیک و داروخانه از بهمن ماه الزامی است




مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان از ارائه همزمان کد رهگیری و کدملی برای دریافت خدمات پاراکلینیک و داروخانه از بهمن ماه سال جاری خبر داد.

  
  
به گزارش صبح ساحل، دکتر غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه در گذشته برای دریافت دارو یا مراجعه به مراکز پاراکلنیکی فقط ارائه کارت ملی کافی بود، افزود: از ابتدای بهمن ماه سال جاری علاوه بر ارائه کارت ملی، کد رهیگری نیز الزامی است و بیمه شدگان بایستی بعد از ویزیت پزشکان کد رهگیری را دریافت کنند.
وی گفت: همه بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند با نصب اپلیکیشن تامین من و یا ورود به سامانه Es.tamin.ir پس از پایان هر ویزیت کد رهگیری خود را دریافت کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان افزود: به همه پزشکان طرف قراداد با تامین اجتماعی استان اعلام شده تا پس از ویزیت حتما کد رهگیری را در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهند تا در دریافت خدمات درمانی پس از ویزیت مشکلی نداشته باشند.

دکتر غلامعباس مومنی با تشکر از ارائه دهندگان خدمات سلامت استان هرمزگان که در امر درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی با این سازمان همکاری دارند افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان با 891 مرکز ارائه خدمات سلامت شامل 235 پزشک، 178 داروخانه، 22 بیمارستان، 52 درمانگاه و 404 مرکز پاراکلینیک و پیراپزشکی طرف قرارداد است.
مومنی گفت : بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی برای کسباطلاعات مورد نیاز، در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانند با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره ۱۴۲۰ تماس برقرار کنند و از مشاوره و راهنمایی کارشناسان این مرکز بهره‌مند شوند.

     

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها