دستگیری قاتل فراری در رودان



رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع قتل در شهرستان رودان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ عبدالمجید کرمی رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: در پی اعلام یک مورد گزارش فوت مشکوک در بیمارستان شهرستان رودان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۱ این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در بیمارستان و تحقیقات اولیه انجام شده مشخص شد، فردی با یک دستگاه خودرو پژو پارس، یک نفر فوت شده را به بیمارستان انتقال داده و بلافاصله بیمارستان را ترک کرده است که با توجه به مشکوک بودن این موضوع، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. 

این مسئول انتظامی گفت: کارآگاهان با تلاش همه جانبه و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، هویت قاتل را شناسایی کردند.

سرهنگ عبدالمجید کرمی افزود: با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند پنهان و آشکار پلیسی، قاتل متواری در کمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع قتل حین فرار با یک دستگاه خودرو پراید شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد. 

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی اولیه منکر قتل بود که پس از مواجه شدن با مدارک و دلایل موجود عرصه را بر خود تنگ دیده و پرده از راز جنایت برداشته و معترف شد که با مقتول دوست بوده که به دلیل مسائل اخلاقی با مقتول درگیر شده که در این درگیری فرد بیهوش شده و با خودرو خودش به بیمارستان انتقال داده و بلافاصله بیمارستان را ترک کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها