دعوت به همکاری به‌منظور تامین بخشی از نیروی انسانی



بانک رفاه کارگران به‌منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در رده های شغلی "تخصصی حوزه فناوری اطلاعات" و "بانکدار" (با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد) و در رده شغلی "نگهبان" (با مدرک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم) از بین متقاضیان واجد شرایط جهت اشتغال در واحدهای بانک در سراسر کشور از طریق آزمون کتبی، مصاحبه های تخصصی، رفتاری - روانشناختی، تأیید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانایی ها و سلامت کامل جسمی و روحی با انعقاد قرارداد کار (بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی) دعوت به همکاری می‌کند.
 رده شغلی بانکدار جهت اشتغال در واحدهای بانک در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد
 رده شغلی بانکدار - تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات (IT) در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد جهت اشتغال در شهر تهران
 رده شغلی نگهبان (مرد) جهت اشتغال در واحد انتظامات واحدهای بانک در مقاطع تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم
زمان ثبت نام:
متقاضیان شرکت در آزمون جذب و همکاری از روز دوشنبه مورخ 02/11/1402 تا روز دوشنبه مورخ 16/11/1402  فرصت دارند از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام، نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده در سامانه و ثبت نام اقدام کنند. ساعت و محل برگزاری آزمون متعاقبا از طریق سامانه ثبت‌نام اعلام می شود.  
شایان ذکر است، افراد متقاضی باید ساکن و بومی استان/شهرستان/شهر مورد تقاضای مربوطه (مطابق استان/شهرهای مندرج در جداول) باشند و همچنین آمادگی خدمت در هریک از واحدهای بانک رفاه کارگران (بنابه تشخیص و صلاحدید بانک) را داشته باشند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://www.refah-bank.ir/bankerEmployment مراجعه فرمایید.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها