بهره برداری از هفت ناحیه صنعتی در هرمزگان با حضور وزیر صمت


نویسنده: سامیه طهورنیان

همزمان با سفررئیس جمهور به هرمزگان و با حضور وزیر صمت، فرشاد مقیمی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و مدیر عامل شهرک های صنعتی هرمزگان، هفت ناحیه صنعتی جرون، فین، هشتبندی، سیریک، جناح، بندر لنگه به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح ساحل، سید امیر امیری زاد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در حاشیه بهره برداری از ناحیه صنعتی جرون گفت : ۱۳۵ پروژه زیر ساختی و طرح صنعتی با اعتبار ۲۸۶۴ میلیارد تومان است که از این 135 پروژه، ۷ ناحیه صنعتی جدید با اعتبار ۶۲۴ میلیارد تومان و ۱۲۸ طرح صنعتی با دو هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید. 

وی گفت: در ۷ ناحیه زیرساختی صنعتی در مساحت ۲۴۳ هکتار، ۵۷ قرارداد سرمایه گذاری منعقد شده است.  

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان افزود: زمینه ایجاد ۸۸۰ طرح صنعتی هم در این نواحی فراهم شده است. امیری زاد تصریح کرد: با بهره برداری از این ۵۷ طرح‌ها برای ۸۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان افزود:این ناحیه صنعتی دارای زمین هایی با امکاناتی چون اینترنت فیبر نوری، سیستم فاضلاب، خط لوله گاز است و شهرک صنعتی جرون تا ۴۰ طرح صنعتی را می تواند پشتیبانی کند.

امیرزاد به کارخانه شیشه فلوت در شهرک صنعتی جرون اشاره کرد و گفت: کارخانه فلوت هرمزگان قرار است در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری کامل برسد که براساس پیش‌بینی های انجام شده روزانه بین ۹۰۰ تا ۹۵۰ تن شیشه فلوت، مشجر و رفلکس در آن تولید خواهد شد.

شهرک صنعتی جرون در جاده بندرعباس به بندر خمیر قرار دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها