قیمت ساینا S از سوی سایپا افزایش یافت



با افزایش قیمت ساینا S، فاصله میان بهای این خودرو در بازار و کارخانه کمتر شده است.

  

دیجیاتو نوشت: سایپا در نیمه بهمن‌ماه 1402، قیمت ساینا S را افزایش داد. این خودرو تا پیش‌ازاین با قیمت تقریبی 330 میلیون فروخته می‌شد که اکنون بهای آن به 335 میلیون تومان افزایش یافته است. تیپ درحال‌عرضه این خودرو، ساینا S با استاندارد 85گانه است؛ بنابراین افرادی که پیش‌ازاین اقدام به پیش‌خرید ساینا S‌ کرده بودند، با نرخ جدید باید نسبت به تسویه‌حساب خود اقدام کنند.

جدول مقایسه قیمت ساینا S با استاندارد 85گانه:

خودرو قیمت قبل قیمت جدید قیمت بازار
ساینا S با استاندارد 85 گانه 330.490.000 تومان 335.460.000 تومان ۴۰۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

با افزایش قیمت ساینا S، فاصله میان بهای این خودرو در بازار و کارخانه کمتر شده است. البته اختلاف قیمت 75 میلیون تومانی میان بهای این خودرو در بازار و کارخانه همچنان برای مشتریان ساینا اس رقمی تأثیرگذار محسوب می‌شود؛ با این اختلاف قیمت می‌توان یک موتورسیکلت ساده خرید یا آنکه اتومبیل خود را به بهترین انواع لاستیک خارجی و همچنین تزئینات داخلی مجهز کرد؛ بنابراین همچنان تقاضا برای خرید ساینا S از طریق ثبت‌نام سایپا وجود خواهد داشت.

ساینا S درحال‌حاضر ارزان‌ترین سدان تولید داخل به‌حساب می‌آید. این خودرو به‌طور هم‌زمان جایگزین تیبا و ساینا معمولی شده است. البته ساینا اس با قیمت بیشتری نسبت به خودروهای یادشده فروخته می‌شود. بزرگ‌ترین تفاوت میان ساینا اس و دو خودروی مذکور، بهره‌مندی از دریچه گاز برقی و همچنین تفاوت‌های ظاهری در نمای جلو و عقب است.

ساینا S با استاندارد 85گانه درواقع نسخه همسان خودروهای ارتقایافته در سبد محصولات ایران خودرو است. تیپ جدید ساینا اس در آذرماه 1402 معرفی شد که امکانات ایمنی جدیدی را در اختیار کاربر خود قرار می‌داد. سیستم کنترل پایداری، دستیار کنترل ایستایی در سربالایی، نشانگر تعویض دنده و سامانه پایش فشار باد تایرها ازجمله تجهیزات این خودرو در تیپ ارتقایافته به شمار می‌آیند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها