بهره‌برداری از یک واحد صنعتی همزمان با سفر رئیس جمهور ؛

اوتل نخستین کارخانه تولید موبایل و تبلت در هرمزگان


نویسنده: سامیه طهورنیان

نخستین کارخانه تولید موبایل و تبلت در هرمزگان با حضور فرشاد مقیمی، معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران، خلیل قاسمی، رئیس صمت هرمزگان، امیرامیری‌زاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان به بهره‌برداری رسید.
ابراهیم عمرانی، مدیرعامل مجموعه شرکت‌های عمرانی در تشریح پروژه کارخانه تولید موبایل  و تبلت در هرمزگان به صبح‌ساحل گفت: این مکان پیش‌تر یک کارگاه جوراب‌بافی کاملاً مخروبه بوده و ما در سال 1400 این مکان را خریدیدم و آن را تخریب کردیم و سازه را از نو بنا ساختیم. مدیرعامل مجموعه شرکت‌های عمرانی ادامه داد: در حال حاضر این کارخانه، ظرفیت سالانه تولید یک‌میلیون تا یک‌میلیون و دویست هزار گوشی را دارد و به یمن 22 بهمن و دهه فجر   آن را در حضور جناب مقیمی، معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران افتتاح کردیم.
عمرانی از چالش‌های فعلی خود گفت و افزود: درخواست ما در حال حاضر تأمین ارز و قطعات وارداتی است و دولت اگر بتواند حمایت کند به روند اشتغال‌زایی و تولید بیشتر ما کمک می‌کند؛ زیرا اگر کارخانه با ظرفیت کامل کار کند می‌تواند 700 نفر اشتغال مستقیم و ده‌ها اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌کند.
مدیرعامل مجموعه شرکت‌های عمرانی افزود: در حال حاضر یک خط تولید داریم و به‌زودی در اوایل سال آینده در طبقه بالا، خط تولید دوم و سوم نیز  نیز راه‌اندازی می‌شود تا به توانیم به ظرفیت تولید بیشتری برسیم.
عمرانی با اشاره به ابعاد اعتباری پروژه، تصریح کرد: 8000 مترمربع مساحت این کارخانه و سرمایه‌گذاری صورت گرفته در آن  2 هزار میلیارد ریال است. این کارخانه در حال حاضر 5 مدل گوشی و سه مدل تبلت تولید می‌کند.
مدیرعامل مجموعه شرکت‌های عمرانی یادآور شد: در این مجموعه تلاش ما بر آن است که درزمینهٔ تولید و تجارت در حوزه‌های الکترونیک و فنّاوری، انرژی، صنعت و مواد غذایی و غیره بتوانیم جایگاهی مطلوب و قابل‌اطمینان در بازار داخلی ایران، منطقه خاورمیانه، اوراسیا و همچنین سایر کشورها برای خود ایجاد نماییم.ابراهیم عمرانی در پایان گفت: امیدوارم باهدف گذاری‌هایی که در سطح کلان انجام داده‌ایم بتوانیم یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های مطرح در سطح دنیا باشیم و با مدیریت هوشمندانه امور و صلابت هرچه‌تمام‌تر در مسیری روبه‌پیشرفت گام برداریم.
شرکت نیک مهر عمرانی در سال 1396 تحت عنوان برند "عمران تل" وارد بازار موبایل منطقه و کشورهای خاورمیانه گردید و با تجمیع گروهی جوان و متخصص در قالب یک مجموعه منظم و دقیق، کیفیت کار خود را روزبه‌روز ارتقا بخشید. این شرکت نماینده مستقیم برند " هوآوی" در ایران است. در حال حاضر این برند مشغول فعالیت در حوزه واردات، توزیع و ارائه خدمات پس از فروش انواع گوشی‌های موبایل با برندهای محبوب از غیره در بازار است.
روزنامه صبح ساحل
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها