لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان

هرنگ جوان بستک صدرنشین باقی ماند



هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان با انجام ۷ بازی به پایان رسید.

  
در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان ۷ بازی در میناب، بندرعباس، بندرخمیر، قشم و رودان برگزار شد.
در بازی های گروه غرب شهدا قائم بندرعباس با نتیجه ۹ بر یک آرمان کیان ساحل را گلباران کرد محمدمهدی حاجبی سه گل ، عبدالحسین مرادی و امیرمحمد شنبه پور هر کدام دو گل ، حجت تراهی و رضا درسار یک گل برای شهدا قائم زدند و تک گل آرمان کیان ساحل بندرعباس را رهام محمدی زد. سدار بندرخمیر با تک گلی که عبدالرحمان درآینده به ثمر رساند تیم وحدت رویدر را شکست داد.
امید توحید قشم چهار بر دو سایپا بندرلنگه را از پیش رو برداشت. رضا رحیمی هتریک کرد و وسام اعمی زاده یک گل برای امید توحید قشم به ثمر رساندند.
دو گل سایپا بندرلنگه را کاظم آذربادگون و حسین رودباری زدند. تیم هرنگ جوان در این هفته استراحت داشت.
در بازی هاي گروه شرق ، کنعان میناب در خانه با پنج گل بازی را به اروند بندرعباس واگذار کرد. علی اکبر رنجبر سه گل و طلحه ملک اسماعیلی و امیرمهدی شهابی دو گل دیگر اروند سورو را به ثمر رساندند. ستارگان سدید بندرعباس دو بر یک بازی را به خلیج فارس میناب واگذار کرد. مهران ارژنگ از روی نقطه پنالتی برای سدید بندرعباس و برای تیم خلیج فارس میناب فیض الله حیدری و فاضل محبی گلزنی کردند‌. شاهین مهررودان با تک گلی که محمدرضا داریور به ثمر رساند تیم آبفا بندرعباس را با شکست بدرقه کرد. شاهین هشتبندی دو بر یک خواجه عطاء بندرعباس را شکست داد.
معین ذاکری و روح الله حیدری برای هشبندی و برای خواجه عطاء بندرعباس هم محمدامین شکوفایی گلزنی کرد.
تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان در گروه اول تیم آبفا بندرعباس با ۲۸ امتیاز صدرنشین است. خلیج فارس میناب با ۲۴ امتیاز در مکان دوم ایستاد. اروند سورو بندرعباس با ۲۳ امتیاز در مکان سوم قرار گرفته است. شاهین مهر رودان با ۲۱  امتیاز چهارم است. کنعان میناب با ۱۵ امتیاز پنجم، ستارگان سدید بندرعباس با ۱۴ امتیاز ششم ، خواجه عطاء بندرعباس با ۸ امتیاز هفتم و شاهین هشبندی با ۷  امتیاز در مکان هشتم ایستاده است.
در جدول رده بندی گروه دوم  هرنگ جوان بستک با ۲۳ امتیاز صدرنشین است. سدار بندر خمیر با ۲۳ امتیاز و تفاضل گل کمتر در  مکان دوم ایستاده است.
تیم های شهدای قائم و وحدت رویدر با ۱۹ امتیاز و به دليل تفاضل گل سوم و چهارم هستند‌.  سایپا بندرلنگه با ۱۳ امتیاز پنجم ، امید توحید قشم با ۱۲ امتیاز ششم و آرمان کیان ساحل بندرعباس بدون امتیاز در مکان هفتم قرار گرفته است.
لیگ برتر فوتبال باشگاه های جوانان هرمزگان در دو گروه در حال برگزاری است که در گروه اول  تیم های کنعان میناب، خلیج فارس میناب، شاهین هشتبندی، آبفا بندرعباس ، ستارگان سدید بندرعباس ، خواجه عطاء بندرعباس، اروند سورو بندرعباس و شاهین مهررودان و در گروه دوم تیم های هرنگ جوان بستک،  سایپا بندرلنگه، امید توحید قشم، وحدت رویدر، سدار بندرخمیر، آرمان کیان ساحل بندرعباس و شهدا قائم بندرعباس با هم رقابت می کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها