هشدار سطح نارنجی هواشناسی هرمزگان:

اختلال در تردد‌های دریایی/ کاهش نسبی دمای هوا در استان



کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در مناطق دریایی و غربی استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می‌شود.

  
   

به گزارش صبح ساحل، مجتبی حمزه نژاد گفت: با تاثیر یک موج بارشی در مناطق دریایی استان و سواحل و پاره‌ای از نقاط خشکی شرقی، مرکزی و غربی، رگبار باران و رعد وبرق پیش بینی می شود و این ناپایداری در مناطق دریایی همراه با تندباد لحظه‌ای و تگرگ همراه خواهد بود.

وی گفت: شدت فعالیت سامانه بارشی در مناطق دریایی و جزایر کیش و لاوان خواهد بود و توصیه می‌شود با توجه به سطح هشدار نارنجی تمهیدات لازم در جزایر خلیج فارس و مناطق دریایی استان در نظر گرفته شود.

حمزه نژاد خاطرنشان کرد: دریا فردا و سه شنبه نیز با وزش باد‌های نسبتا شدید جنوب شرقی نسبتا مواج خواهد بود و سرعت باد در جزایر خلیج فارس قابل ملاحظه خواهد بود و اختلال در تردد‌های دریایی نیز پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: به تدریج از بعدازظهر فعالیت سامانه بارشی در جزایر غربی کمتر خواهد شد و تا صبح سه شنبه در مناطق دریایی تنگه هرمز و دریای عمان تداوم فعالیت بارشی پیش بینی می‌شود.

حمزه نژاد گفت: امروز با توجه به فعالیت سامانه بارشی کاهش نسبی دما در طول روز و از سه شنبه با کاهش نسبی دمای کمینه، در بیشتر مناطق افزایش نسبی دمای بیشینه پیش بینی می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها