سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس آگهی مزایده عمومی



  سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس در نظر دارد  نسبت مزایده عمومی واگذاری تعدادی جایگاه های موقت جهت عرضه و فروش  ماهی قرمز ،سبزه و محصولات مرتبط  با ایام نوروز  (به مدت حداکثر 15 روز) و مشاغل خانگی و محصولات مرتبط با ماه مبارک رمضان ( به مدت حداکثر 30 روز) در سطح شهر   بصورت بهره برداری موقت   از طریق مزایده عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجدالشـرایط  اقـدام  نمـاید. لـذا از متقاضیان دعوت می گردد جهـت دریافت اسنـاد  از تاریخ انتشار آگهی به مدت 7روز  در ساعات اداری به محل سازمان واقع در ابتدای جاده بندرعباس- میناب میدان جدید میوه وتره بار ساختمان اداری واحد حقوقی و قراردادها  مراجعه نمایند.
-مهلت فروش اسناد و بازدید از محل از مورخه 25/11/1402لغایت01/12/1402 می باشد.
-مهلت ارسال پیشنهادات از مورخ 02/12/1402 لغایت08/12/1402 می باشد.
-هزینه نشر آگهی بر عهده برنده مزایده می باشد.
  -مبلغ سپرده شرکت در مزایده مبلغ000/000/40ریال می باشد که متقاضیان باید به شماره حساب1001002460707 به صورت واریز نقدی  یا ارائه ضمانت نامه معتبر بانکی حداقل دارای سه ماه اعتبار (چک تضمین شده بانکی قابل قبول کمیسیون نمی باشد)به حساب  سپرده شهرداری مرکزی نزد بانک شهر  واریز نمایند.-برنده مزایده قبل ازعقد قرارداد می بایست میزان مبلغ اجاره بها پیشنهادی را وجه سازمان تودیع نماید و همچنین مبلغ 000/000/50 ریال به عنوان حسن انجام تعهدات در وجه سازمان تودیع نماید.
-چنانچه برندگان نفر اول ،دوم و سوم  مزایده حاضر به انعقاد قرارداد در مهلت مقرر قانونی نگردند  سپرده  آنها به ترتیب اولویت به نفع صندوق سازمان ضبط می گردد.
-شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف موضوع ماده 10 آیین نامه معاملات شهرداری تهران  و تعهدات ابلاغی سازمان می باشد.-پیشنهاد دهندگان بایستی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ08/12/1402 پیشنهادات خود را در پاکتهای سربسته (مهر و موم) و بصورت معین  و مشخص و بدون ابهام  در قبال اخذ رسید تحویل دبیرخانه سازمان  نمایند.
-پیشنهادات رسیده در مورخ 09/12/1402 ساعت 10 در کمیسیون معاملات  که در محل سازمان تشکیل می گردد بازگشایی می گردد.
- حضور پیشنهاد دهنده در جلسه مجاز است ولیکن عدم حضور مانع تصمیم گیری کمیسیون نخواهد بود.
-ملاک انتخاب برنده پس از تایید صلاحیت بالاترین قیمت پیشنهادی  اجاره  موقت می باشد.
-مدت  قرارداد از تاریخ انعقاد جهت فروش ماهی قرمز،سبزه و سایر محصولات مرتبط با ایام نوروز به مدت حداکثر 15 روز   می باشد. 
-کمیسیون در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار می باشد.
-این آگهی برابر آئین نامه معاملات جدید شهرداری تهران تسری به مراکز استانها صرفاً یک نوبت منتشر می گردد.
-شرکت کننده اقرار و اعتراف دارد که مشمول ممنوعیت قانون راجع به منع مداخله وزراء و نمایندگان مجلس و کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشوری مصوب دی ماه 1337 نمی باشد .
- سایر اسناد ،شرایط و مشخصات در اسناد  مزایده مندرج و متقاضیان باید یک نسخه از آن را دریافت  و باقید قبولی امضا و به پیشنهاد خود ضمیمه تسلیم نمایند .
-جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91310220-076 تماس حاصل فرمایید. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها