بازدید معاون وزیر صمت از پروژه آبشیرین کن خلیج فارس


نویسنده: سامیه طهورنیان

با حضور معاون محترم وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، نمایندگان اعضای مجمع عمومی سازمان، فرشاد مقیمی، معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور، اعضای هیات مدیره و معاونین و مدیران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، از پروژه آبشیرین کن خلیج فارس و فاز توسعه کارخانه نمک زدایی با ظرفیت تولید روزانه 200,000 مترمکعب ، بازدید کردند.

  

 به گزارش صبح ساحل، فرشاد مقیمی، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور، عصر پنج شنبه در ادامه برنامه‌های خود در سفر به استان هرمزگان با همراهی امیر امیرزاده، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان از پروژه آبشیرین کن خلیج فارس و فاز جدید توسعه کارخانه نمک زدایی با ظرفیت تولید 200,000 مترمکعب در شبانه روز شرکت سازه سازان، بازدید کرد.

در این بازدید معاون وزیر صمت ضمن گفت‌وگو با مدیران و کارکنان این واحد شیرین سازی آب از دریا در جریان روند توسعه فازهای پروژه و انتقال آب از خلیج فارس قرار گرفت.

مقیمی در جریان این بازدیدها گفت: پروژه آب شیرین کن خلیج فارس، یکی از پروژه های موفق کشور است که بایستی به مجموعه و مدیریت آن افتخار کرد.

وی افزود: احداث کارخانه نمک‌زدایی آب دریا و تأسیسات آب‌شیرین‌کن به روش اسمز معکوس RO و به ظرفیت تولید روزانه 200,000 متر مکعب که امروز بازدید شد، می توان به جرات آن را یکی از مهم ترین پروژه های صنعتی کشور نام برد.
 

مقیمی در پایان گفت: تأمین آب شرب و صنعتی در استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد به ویژه تأمین آب مورد نیاز واحدهای بزرگ در بخش‌های صنایع و معادن و افزایش رونق اقتصادی کشور می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها