لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان

هرنگ جوان بستک، آبفا بندرعباس،  خلیج فارس میناب و سدار بندرخمیر به نیمه نهایی راه یافتند



هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان با انجام پنج  بازی به پایان رسید.


به گزارش صبح ساحل، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان ۵ بازی برگزار شد و چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شد.
در بازی های گروه غرب ، سایپا بندرلنگه با دو گل مغلوب سدار بندرخمیر شد. یاسر استاد دو گل برای سدار بندر خمیر به ثمر رساندند. هرنگ جوان بستک با دو گل امید توحید قشم را از پیش رو برداشت. گل به خودی مدافع حریف و  احسان براکوه دو گل هرنگ جوان بستک را به ثمر رساندند.‌  بازی وحدت رویدر با شهدا قائم بندرعباس به دلیل انصراف تیم  شهدا قائم بندرعباس از این بازی  برگزار نشد. در هفته چهاردهم آرمان کیان ساحل بندرعباس در گروه غرب استراحت داشت.
در بازی های گروه شرق ، اروند سورو بندرعباس سه بر یک بازی را به آبفا بندرعباس واگذار کرد‌

تک گل اروند سورو را علی اکبر رنجبری و سه گل آبفا بندرعباس را دو گل محمد ذاکری و یک گل را امیرعلی ارجمندی به ثمر رساندند. خلیج فارس میناب سه بر صفر و با گل های حسین ذاکری، فیض الله حیدری و ابراهیم پورمحمد تیم شاهین هشتبندی را شکست داد.


خواجه عطاء بندرعباس سه بر یک در خانه به شاهین مهر رودان باخت. محمدعلی معدلی برای خواجه عطاء بندرعباس و برای شاهین مهررودان ، امیرحسین درویشی، مهدی داوری و معراج داوری گلزنی کردند.

بازی تیم های ستارگان سدید بندرعباس و کنعان میناب به دلیل انصراف تیم  کنعان میناب از این دیدار برگزار نشد.

بعد از پایان یافتن بازی های مرحله مقدماتی لیگ برتر  فوتبال جوانان استان در گروه غرب تیم‌های هرنگ جوان بستک با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل ۲۳+ به عنوان صدرنشین و سدار بندرخمیر با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل ۱۸+ به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. تیم‌های امید توحید قشم با ۱۲ امتیاز و آرمان کیان ساحل بندرعباس بدون امتیاز از این گروه با کمترین امتیاز نسبت به رقبای خود به لیگ شهرستان خود سقوط کردند.

در پایان بازی های مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتبال جوانان استان در گروه شرق تیم‌های آبفا بندرعباس با ۳۱ امتیاز به عنوان صدرنشین و خلیج فارس میناب با ۲۷ امتیاز به عنوان تیم دوم  به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. تیم‌های خواجه عطاء بندرعباس با ۸ امتیاز و شاهین هشتبندی با ۷ امتیاز از این گروه با کمترین امتیاز نسبت به رقبای خود به لیگ شهرستان خود سقوط کردند.


در دیدارهای مرحله نیمه نهایی آبفا بندرعباس با تیم سدار بندرخمیر و هرنگ جوان بستک با خلیج فارس میناب بازی خواهند کرد تا بعد از دو دیدار رفت و برگشت فینالیست های جوانان هرمزگان مشخص شوند.


تا پایان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان در گروه اول تیم آبفا بندرعباس با ۳۱ امتیاز صدرنشین شد. خلیج فارس میناب با ۲۷ امتیاز در مکان دوم ایستاد.


شاهین مهر رودان با ۲۴  امتیاز سوم شد. اروند سورو بندرعباس با ۲۳ امتیاز در مکان چهارم  قرار گرفت.


ستارگان سدید بندرعباس با ۱۷ امتیاز پنجم،  کنعان میناب با ۱۵ امتیاز ششم ،خواجه عطاء بندرعباس با ۸ امتیاز هفتم و شاهین هشبندی با ۷  امتیاز در مکان هشتم ایستاد.


در جدول رده بندی گروه دوم  هرنگ جوان بستک با ۲۶ امتیاز صدرنشین شد. سدار بندر خمیر با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر در  مکان دوم ایستاد. تیم وحدت رویدر با ۲۲ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت. تیم شهدای قائم با ۱۹ امتیاز  چهارم شد.  سایپا بندرلنگه با ۱۳ امتیاز پنجم ، امید توحید قشم با ۱۲ امتیاز ششم و آرمان کیان ساحل بندرعباس بدون امتیاز در مکان هفتم قرار گرفتند.


لیگ برتر فوتبال باشگاه های جوانان هرمزگان در دو گروه در حال برگزاری است که در گروه اول  تیم های کنعان میناب، خلیج فارس میناب، شاهین هشتبندی، آبفا بندرعباس ، ستارگان سدید بندرعباس ، خواجه عطاء بندرعباس، اروند سورو بندرعباس و شاهین مهررودان و در گروه دوم تیم های هرنگ جوان بستک،  سایپا بندرلنگه، امید توحید قشم، وحدت رویدر، سدار بندرخمیر، آرمان کیان ساحل بندرعباس و شهدا قائم بندرعباس با هم رقابت کردند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها