بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران افتتاح شد؛

حضور صبح ساحل با شعار «۴۰ سال همراه با مردم»



مجموعه رسانه صبح ساحل در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با شعار "۴۰ سال همراه با مردم" حضور یافت‌. این نمایشگاه پس از ۶ سال وقفه، ظهر یکشنبه -۲۹ بهمن - در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران افتتاح شد.  

         
به گزارش صبح ساحل، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از روز یکشنبه -۲۹ بهمن ماه- به مدت ۴ روز با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌ و شرکت دانش‌بنیان فعال در این حوزه میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است.  رسانه صبح ساحل نیز به عنوان قدیمی ترین رسانه بعد از انقلاب و یکی از پر مخاطب ترین رسانه های استان در این نمایشگاه با شعار "۴۰ سال همراه با مردم"، حضور پر رنگی یافت.
برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی از رویدادهای حاشیه‌ای این نمایشگاه خواهد بود. این رویداد و گردهمایی اهالی رسانه کشور ظهر امروز با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور مسئولان فرهنگی و اهالی رسانه به صورت رسمی افتتاح می‌شود.
درهای سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) از امروز تا دوم اسفند ماه هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۸:۳۰، به روی علاقه‌مندان برای حضور و بازدید باز خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها