اختصاص ۳۴۵ مدرسه برای میزبانی مسافران در هرمزگان



مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۳۴۵ مدرسه این استان در قالب ۲ هزار و ۷۴۴ اتاق برای خدمات‌دهی به فرهنگیان و مسافران نوروزی تعیین شده است.

   

به گزارش صبح ساحل، محمد قویدل روز یکشنبه گقت: ضمن اشاره به اینکه سال گذشته ۹۶ هزار و ۹۴۰ نفر در قالب ۲۲ هزار خانوار از خدمات اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان بهره‌مند شدند، افزود: امسال نیز با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از اواخر اسفندماه، ضرورت دارد آمادگی‌ها برای پذیرش میهمانان از هم اکنون ایجاد شود.

وی، بر تسهیل‌ دسترسی مسافران به محل‌های اسکان در سراسر هرمزگان تاکید کرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم با پیش بینی سامانه‌های الکترونیکی و به روز رسانی آن‌ها دسترسی میهمانان را آسان کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: پیوست فرهنگی در همه فعالیت‌های ستاد اسکان باید گنجانده شود لذا با توجه به رسالت اصلی آموزش و پرورش در موضوع فرهنگ سازی در جامعه، اولویت اول ما کار فرهنگی است.

قویدل با اشاره به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری هرمزگان و همچنین هوای مطبوع آن اظهار کرد: همه ساله خیل عظیمی از مردم کشورمان در نوروز به این استان هرمزگان سفر می‌کنند.

استان هرمزگان با حدود هزار کیلومتر نوار ساحلی در حاشیه خلیج همیشه فارس و جزایر زیبا همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها