شجاع خلیل زاده:

عملکردم در تیم ملی به کسی ربطی ندارد!



کاپیتان تیم فوتبال تراکتور گفت: کی روش ۸ سال فوتبال درخشان من را نابود کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تیم فوتبال تراکتور درباره  شکست تیمش برابر پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم. در این رقابت بدشانس بودیم اما به تیم حریف تبریک می‌گویم. فوتبال همین است و نشد که پیروز میدان شویم. به امید خدا بازی بعد بتوانیم جبران کنیم.

او در پاسخ به اینکه آیا خستگی جام ملت‌ها از تن بازیکنان تیم ملی درآمده است؟ گفت:  خیر هنوز در نیامده است.

خلیل‌زاده در واکنش به اینکه آیا در حین بازی درخواست تعویض داشتید یا خیر گفت: خیر. دفاع چپ تیم گفت که همسترینگ او درد می‌کند و به مربی گفتم که او را تعویض کند.

وی ادامه داد: لطفاً خبرنگاران سوال درست را از خمز بپرسند. چه کسی گفته که من بازیکن را تعویض می‌کنم؟ من چه کاره هستم که کسی را تعویض کنم؟ بازیکن روی زمین قرار داشت و من این موضوع را به مربی گفتم.

خلیل‌زاده  ادامه داد: نمی‌دانم خبرنگاران دنبال چی می‌گردند؟ فوتبال بدون هوادار معنی ندارد و امیدوارم که هیچ تیمی هوادارانش محروم نشوند و بتوانند بازی تیم خود را از نزدیک دنبال کنند. از هواداران تراکتور عذرخواهی می‌کنم که موفق نشدیم آن‌ها را خوشحال کنیم. امیدوارم در ادامه فصل با نتایج خوب بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

او در واکنش به اینکه قلعه نویی نتوانست پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای در مورد عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا داشته باشد، گفت: صحبت‌های قلعه نویی در برنامه زنده کاملاً درست بوده است. زمانی که کی‌روش برای خود صحبت می‌کرد مگر کسی از خبرنگاران از او سوال می‌پرسید که حالا قلعه نویی را سوال و جواب می‌کنید؟ تمام خبرنگاران اینجا همگی کیروشی‌پور بودند.

او ادامه داد : آن زمانی که کی روش ما را ۸ سال به تیم ملی دعوت نکرد، خبرنگاران کجا بودند که این سوالات را از او بپرسند؟ من دلم پر است و جلوی خودم را می‌گرفتم که صحبت نکنم.

کاپیتان تراکتور ادامه داد: باخت ما در جام ملت‌ها دلایل فنی نداشته است و این طبیعت فوتبال است. تیم تلاش خود را کرد اما نشد.

او در پاسخ به اینکه چرا در بازی با قطر اکرم عفیف ملی‌پوش قطر به راحتی از خط دفاعی ایران عبور می‌کرد؟ پاسخ داد: اکنون چیکار کنیم! اگر سوالی مربوط به من هست از من بپرسید تا جواب شما را بدهم.

او گفت: ۸ سال فوتبال درخشان من را  کی روش نابود کرد و یکی از خبرنگاران در مورد آن صحبت نکرد چرا که همه شما منافعتان در آن بوده است.

مدافع تیم‌ملی با اشاره به میکروفن یکی از رسانه‌های حاضر در میکسدزون گفت: منافع آن‌ها در حمایت از کی روش بوده است. توهین نمی‌کنم چون مطمئن هستم.

خلیل‌زاده در واکنش به انتقادهای صورت گرفته در خصوص عملکردش در تیم ملی فوتبال گفت: این موضوع به شما ربطی ندارد و من نباید به شما جواب پس بدهم!

او در واکنش به سوال خبرنگار در مورد عملکردش گفت: تو نمی‌توانی به من بگویی که باید چه چیزی را جواب بدهم یا خیر و این موضوع به تو مربوط نمی‌شود!

شجاع خلیل‌زاده با عصبانیت و فریاد میکسدزون خبری را ترک کرد و با همراهی کادر فنی تیم فوتبال تراکتور از میکسدزون خبری خارج شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها