حواشی هفته



در ستون «حواشی هفته»، به‌مرور اخبار و حاشیه‌هایی که در هفته گذشته پربازدید شده و موردتوجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرارگرفته است، می‌پردازیم.

 

رپ خواندن سیدجواد هاشمی

ویدیویی از خوانندگی‌ سیدجواد هاشمی در فضای مجازی منتشر شده است. سید جواد هاشمی جزو دسته بازیگرانی است که کمتر زندگی او دچار حاشیه شده است. اما آقای هنرمند بعد از جنجال کوروش کمپانی باز هم دست از تبلیغات بر نداشته است و این بار در تبلیغ قطعه جدیدی از یک خواننده جوان حضور دارد. البته برخی از خواننده شدن جواد هاشمی صحبت کردند اما همخوانی هاشمی با این خواننده جوان نشان می دهد که در وایرال شدن این قطعه تلاش دارد.

 

سیمکارت‌ بدون فیلتر برای اینفلوئنسرهای خارجی

«ضرغامی»، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دوم اسفندماه در یک نشست خبری گفت:« وقتی اینفلوئنسری دعوت می‌کنیم بنده خدا باید یک سیمکارت بدون فیلتر داشته باشد چرا که ما او را صدایش کرده‌ایم که بیاید بگوید در ایران چه خبر است». صحبت‌های ضرغامی با انتشارهای فراوانی از جانب کاربران فضای مجازی مواجه شد؛ چرا که سیمکارت‌های بدون فیلتر چرا باید مختص گردشگران خارجی باشد!

 

واکنش توهین‌آمیز  شجاع خلیل‌زاده به حواشی بازی چهارشنبه پرسپولیس

پس از دیدار پرسپولیس مقابل تراکتور که با شکست ۲-۰ شاگردان پاکو خمز همراه بود، شجاع خلیل‌زاده در پی سوال خبرنگاران مبنی بر عملکرد ضعیفش در دیدار با قطر در جام ملت‌های آسیا، با آن‌ها دچار درگیری شدید لفظی شد. این جنجال در میکسدزون ورزشگاه آزادی که با دخالت افشین پیروانی و سعید مظفری‌زاده خاتمه یافت، حالا با استوری کنایه‌آمیز خلیل‌زاده که لحن و محتوایی توهین‌آمیز دارد، وارد فاز جدیدی شد.

 

تیپ متفاوت و عربی نیمار برای روز عربستان

نیمار، ستاره برزیلی الهلال به مناسبت سالگرد تاسیس دولت عربستان با لباس عربی مقابل دوربین‌ها حضور یافت. ستاره برزیلی ابتدای این فصل با جدایی از پاری‌سن‌ژرمن به الهلال پیوست ولی خیلی زود مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد. این اقدام نیمار با واکنش‌های زیاد بسیاری از سوی کاربران مواجه شد.

 

بهاره رهنما، ازدواج مجددش را تکذیب کرد

در روزهای گذشته یک پست در صفحات مجازی مبنی بر ازدواج مجدد بهاره رهنما منتشر شد که کاربران بسیاری در این رابطه اظهار نظر کردند. البته بهاره رهنما نیز با گذاشتن یک استوری خبر ازدواجش را در فضای مجای تکذیب کرد. وی در بیست سالگی با پیمان قاسم خانی ازدواج کردبهاره رهنما بعد جدایی از همسر اولش با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد اما جدا شد .همچنین وی وزن خود را بسیار پایین آورد. تمامی این موارد موجب شد یکی از بازیگران پرحاشیه کشور به شمار رود.

 

روایت یک مقام قضایی از حل اختلاف یک زوج در آستانه طلاق به شیوه‌ای خاص که منجر به تولد نوزاد شد!

حجت الاسلام هادی صادقی، رییس مرکز حل اختلاف کشور در خاطره‌ای درباره حل اختلاف‌های جذاب در سال جدید گفت: «به یک زوج در آستانه طلاق گفتم بروید در اتاق و به شیوه‌ای که من گفتم گفتگو کنید؛ گفتگو چنان گرم شد که منجر به ولادت یک نوزاد در ۹ ماه بعد شد!»./ انتخاب

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها