نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان

خلیج فارس میناب و آبفا بندرعباس دیدار رفت را با پیروزی به پایان بردند



دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان با پیروزی تیم‌های خلیج فارس میناب و آبفا بندرعباس به پایان رسید.


به گزارش صبح ساحل، در دو دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان تیم های خلیج فارس میناب و آبفا بندرعباس حریفان خود را شکست دادند.


در پایان دیدارهای دور مقدماتی لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان در گروه اول تیم آبفا بندرعباس با ۳۱ امتیاز صدرنشین شد. خلیج فارس میناب با ۲۷ امتیاز در مکان دوم ایستاد.


شاهین مهر رودان با ۲۴  امتیاز سوم شد. اروند سورو بندرعباس با ۲۳ امتیاز در مکان چهارم  قرار گرفت.


ستارگان سدید بندرعباس با ۱۷ امتیاز پنجم،  کنعان میناب با ۱۵ امتیاز ششم ،خواجه عطاء بندرعباس با ۸ امتیاز هفتم و شاهین هشبندی با ۷  امتیاز در مکان هشتم ایستاد.


در جدول رده بندی گروه دوم  هرنگ جوان بستک با ۲۶ امتیاز صدرنشین شد. سدار بندر خمیر با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر در  مکان دوم ایستاد. تیم وحدت رویدر با ۲۲ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت. تیم شهدای قائم با ۱۹ امتیاز  چهارم شد.  سایپا بندرلنگه با ۱۳ امتیاز پنجم ، امید توحید قشم با ۱۲ امتیاز ششم و آرمان کیان ساحل بندرعباس بدون امتیاز در مکان هفتم قرار گرفتند.


بعد از پایان یافتن مرحله مقدماتی لیگ برتر  فوتبال جوانان استان در گروه شرق تیم‌های آبفا بندرعباس با ۳۱ امتیاز به عنوان صدرنشین و خلیج فارس میناب با ۲۷ امتیاز به عنوان تیم دوم و در گروه غرب تیم‌های هرنگ جوان  بستک با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل ۲۳+ به عنوان صدرنشین و سدار بندرخمیر با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل ۱۸+ به عنوان تیم دوم  به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. 


در دیدار نیمه نهایی که در ورزشگاه شهید امینی میناب برگزار شد تیم خلیج فارس میناب با تک گلی که بهزاد محمودی از روی نقطه پنالتی برای این تیم به ثمر رساند تیم هرنگ جوان بستک را شکست داد.


در ورزشگاه آزادی بندر خمیر تیم سدار این شهر بازی را با نتیجه سه بر صفر به مهمان خود آبفا بندرعباس واگذار کرد. امیرحسین فارسی دو گل و محمدکاظم زارعی نژاد یک گل برای تیم آبفا بندرعباس به ثمر رساندند.


دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی یکشنبه ۱۳ اسفند ماه در شهرستان های بستک و بندرعباس برگزار خواهد شد.


لیگ برتر فوتبال باشگاه های جوانان هرمزگان در دو گروه در حال برگزاری است که در گروه اول  تیم های کنعان میناب، خلیج فارس میناب، شاهین هشتبندی، آبفا بندرعباس ، ستارگان سدید بندرعباس ، خواجه عطاء بندرعباس، اروند سورو بندرعباس و شاهین مهررودان و در گروه دوم تیم های هرنگ جوان بستک،  سایپا بندرلنگه، امید توحید قشم، وحدت رویدر، سدار بندرخمیر، آرمان کیان ساحل بندرعباس و شهدا قائم بندرعباس با هم رقابت کردند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها