پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی بدون سود و ضامن به خریداران شب عید



مدیرکل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت از اختصاص تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به خریداران شب عید صرفا از طریق اعتبارسنجی و بدون ضامن، سود و وثیقه خبر داد.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از اقتصاد آنلاین، محمدحسین قمری مدیرکل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت در مورد برگزاری نمایشگاه‌های بهاره اظهار کرد: برای ساماندهی بازار شب عید طرحی در وزارت صمت به اسم طرح عید تا عید کلید خورد که شامل چند بخش اصلی می‌شود.

  

وی افزود: بخش نخست مربوط به نمایشگاه‌های بهاره است که مقرر شده چه از نظر غرفه و چه از نظر حجم فروش نسبت به پارسال ساماندهی شوند. بر این اساس با دستور معاون اول رئیس جمهور به استانداران مقرر شد امسال همه نمایشگاه‌ها با هماهنگی اتاق اصناف برگزار شوند. در همین راستا تاکنون ۳۶۰ نمایشگاه ثبت نام شده در سراسر کشور برای شب عید داریم که نسبت به پارسال بیش از دو برابر شده است. همچنین در این نمایشگاه‌ها ۳۰ هزار غرفه فعال خواهند بود.

 

قمری در مورد خرید اعتباری هم گفت: چه در نمایشگاه‌های بهاره و چه در حدود ۲۷ هزار فروشگاهی که برای فروش شب عید ثبت نام کرده‌اند مردم با اعتبارسنجی از طریق بانک‌ها می‌توانند در اسفند ماه خرید و پول را در اردیبهشت ماه پرداخت کنند. این خرید اعتباری تا سقف ۲۰ میلیون تومان (نفری) بدون ضامن، سود و وثیقه است و صرفاً با اعتبارسنجی انجام می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها