سومین دوره جام حذفی فوتبال بندرعباس

توحید پاتل ایسین در قهرمانی دبل کرد



فینال سومین دوره جام حذفی بندر عباس یادواره شهدای پرواز ۶۵۵  در زمین اختصاصی شاهین ایسین برگزار شد.


فینال سومین دوره جام حذفی بندر عباس یادواره شهدای پرواز ۶۵۵ ، بین دو تیم اتحاد اوز و توحید پاتل ایسین برگزار شد و  تیم توحید پاتل ایسین موفق شد همچون لیگ برتر ، جام حذفی را هم از آن خود کند و در کمتر از چند روز در قهرمانی فوتبال شهرستان بندرعباس دبل کرد.


این دیدار که به دلیل بارندگی شدید تا مرز لغو شدن هم پیش رفت با حضور دبیر هیئت و بازدید ایشان از شرایط موجود و تاکید در برگزاری فینال جام حذفی با  نیم ساعت تاخیر برگزار شد.


هر چند آب گرفتگی چمن ورزشگاه در نیمه نخست بر کیفیت بازی تاثیر  گذاشته بود اما مدیریت عوامل برگزاری مسابقه و گروه  داوری در برگزاری و عدم لغو این بازی قابل تقدیر است.  این دیدار در حالی آغاز شد که  قهرمان لیگ برتر ، برای بردن دوگانه این فصل پا به میدان گذاشته  بود و در آن سوی میدان اتحاد اوز  برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی با انگیزه مضاعف به دیدار  حریف نامدار خود می رفت. توحید پاتل خیلی زود در دقایق نخستین این دیدار از روی نقطه پنالتی توسط حمید محمودی به گل رسید تا جذابیت  این دیدار ، بیش از پیش شود .  بعد از این گل اتحاد اوز برای جبران گل خورده  ابتکار عمل بازی را در دست گرفت و  موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند . در دقایق انتهایی نیمه اول تیم اتحاد اوز یک پنالتی را از  دست داد و این ضربه توسط دروازه بان توحید مهار شد.  در نیمه دوم و با بهتر شدن شرایط زمین شاهد بازی بهتری از دو تیم بودیم و بازی به صورت پایاپای در جریان بود که روی یک ضربه کرنر و تیزهوشی حمید محمودی این بازیکن موفق شد خود را دو گله و تیمش را صاحب جام قهرمانی کند. قضاوت این بازی بر عهده احمد مرشدی،  مجتبی سردابه،  محمد جواد رئیسی و آیدین میرزاده بود. ناظر بازی مهدی ایسینی زاده و ناظر داوری عباس صادقی بود.


با این قهرمانی توحید پاتل ایسین موفق شد دومین قهرمانی خود را  در فصل جاری بخ دست آورد تا برای بردن سه گانه در سوپر جام به مصاف تیم دوم جدول لیگ برتر یعنی مهرداد برود.


قرار است بازی  سوپر جام  شهرستان بندرعباس هفته آینده برگزار  شو د تا فصل رقابتی فوتبال بزرگسالان بندرعباس به ایستگاه پایانی برسد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها