اتمام عجیب بلیت قطار نوروزی ۱۴۰۳/ چه کسانی در کسری از ثانیه خریدند؟



فروش بلیت قطار سفرهای نوروزی از روز سه‌شنبه راس ساعت ۸ صبح آغاز شد اما در همان دقایق نخست به طرز عجیبی از دسترس مردم عادی (مسافران واقعی) خارج و به اتمام رسید.

 


به گزارش صبح ساحل و به نوشته تجارت نیوز، اتمام عجیب بلیت قطار نورزی ۱۴۰۳ در همان دقایق ابتدایی روز سه‌شنبه، در شرایطی است که امروز خبرنگار ما در تماس با برخی آژانس‌های مسافرتی مطلع شد بلیط گرانقیمت به وفور پیشنهاد و ارائه می شود.


پیش از این تخلفات در فروش بلیت هواپیما از سوی رسانه‌ها به مسئولان گوشزد شده بود. این در شرایطی است که بی برنامگی و سیاست های رانتی- قیمت دستوری فروش بلیت- این بار گریبانگیر مسافران نوروزی قطارها شده است.


پیش‌فروش بلیت‌های مسیر تهران بندرعباس و اهواز در تعداد بسیار محدود ارائه شده در همان دقایق نخست به اتمام رسید و موجب سرگردانی مسافران شد.


متقاضیان بلیت های نوروزی عنوان می کنند که تعداد محدودی بلیط در قالب کوپه‌های چهارنفره که قیمت بیشتری هم دارد، عرضه شده اما کوپه های شش نفره در همان ده دقیقه نخست به اتمام رسیده است.


حال این سوال مطرح است که بلیت قطارهای نوروزی نصیب چه کسانی شده است؟ چرا تورگردان ها و دفاترمسافرتی برخلاف مردم عادی به بلیت قطارهای نوروزی به هر تعدادی دسترسی دارند اما مردم عادی خیر؟

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها