۹۹ کیلوگرم حشیش در سیریک هرمزگان کشف شد



فرمانده انتظامی سیریک از کشف ۹۹ کیلوگرم موادمخدر حشیش از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ محمد رضا رستمی»، فرمانده انتظامی سیریک روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیریک در ادامه طرح مقابله با قاچاق موادمخدر با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان از قصد انتقال یک محموله موادمخدر در حوزه این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی مجهز به محل تردد احتمالی قاچاقچیان واقع در جاده اصلی سیریک به میناب اعزام و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت و گشت زنی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد.

این مسئول انتظامی ادامه داد: پس از تعقیب و گریز طولانی، خودرو متواری از مسیر اصلی خارج و در روستای پالور سیریک عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و با استفاده از موقعیت منطقه به صورت پیاده اقدام به فرار کرد که در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ رستمی اضافه کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی، ۹۹ کیلوگرم موادمخدر حشیش کشف شد و در این راستا متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و تلاش ماموران برای دستگیری دیگر عاملان احتمالی قاچاق این محموله نیز ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها