معاون سیاسی استاندار هرمزگان:

تمام شعب اخذ رای بدون هیچ مشکلی،مشغول فعالیت هستند



معاون سیاسی استاندار هرمزگان گفت: تمام شعب اخذ رای در استان هرمزگان مشغول فعالیت هستند و تاکنون هیچ مشکلی به وجود نیامده است.


به گزارش صبح ساحل، «احسان کامرانی»، معاون سیاسی استاندار هرمزگان و رییس ستاد انتخابات این استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: از همان لحظات ابتدایی شروع فرآیند رای‌گیری مردم غیور هرمزگان پای صندوق‌های رای حاضر شدند. ملت شریف ایران و مردم استان هرمزگان مردم بزرگی هستند و امروز هم به نظر بنده تا این لحظه مردم تاریخ‌ساز بودند و تا لحظه آخر با یک آرامش و با آن وقاری که در مردم است انشالله پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.


وی ادامه داد: این فرآیندی که شروع کرده‌ایم در وزارت کشور، یک فرایند هفت ماهه ای است که تا به امروز، مرحله به مرحله خوشبختانه طبق قانون انتخابات مراحل انجام شده است و امروز نیز روزی است که ماحصل تمام این فرایندها را بایستی گزارش دهیم.


کامرانی ادامه داد: از مردمی که باعث شدند که دل دوستداران این کشور در خارج از کشور و در داخل خوشحال شوند و از اصحاب رسانه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم آنچه که واقعیت‌هاست به مردم شریف‌مان منعکس کنند.


این مقام مسئول اضافه کرد: ۱هزار و ۴۵۱ شعبه اخذ رای {حتی در مناطق صعب العبور} آماده به خدمت هستند که خوشبختانه در همان ساعت اولیه، همه دستگاه‌های احراز هویت روشن شده و شروع به فعالیت کردند. تاکنون، هیچ مشکلی به وجود نیامده و همه فرایندها به خوبی دارد در حال انجام است.

محمد آشوری، نماینده فعلی مجلس: حل مسائل مردم با حضور حداکثری و مشارکت مردم در صحنه انتخابات

«محمد آشوری»، رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان درباره این دوره از انتخابات گفت: امروز روز سرنوشت سازی است. در تاریخ انقلاب اسلامی، انتخابات مذهب وحدت ملی و مظهر تولید قدرت ملی به شمار می‌رود، به همین لحاظ با تاکیداتی که مقام معظم رهبری فرمودند حضور فعال و مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند هم در دفع تهدیدات خارجی موثر باشد و هم پشتوانه بسیار اساسی است برای کسانی که مشق خدمت کردند و در مسیر انجام خدمت در مرکز قانون گذاری کشور قرار دارند، انتخاب شوند و حضور پیدا کنند.


وی افزود: حضور حداکثری و مشارکت مردم در صحنه انتخابات گام بلندی در جهت حل مسائلی است که امروزه مجلس وظیفه قانون‌گذاری، نظارت بر حسن اجرای قانون، انتقال داده‌های مختلف مطالبات خرد کلان مردم را دارد؛ به همین لحاظ باید این پشتوانه قوی‌تر باشد تا مجلسی کارآمد و قوی شکل بگیرد. لذا مشکلاتی که امروز جامعه مبتلا به آن است را در بستر قانون گذاری و نظارت می‌توان هر راهکار مهمی را برای آن تدارک دید.
آشوری ادامه داد: قانون گذاری یک امری است که به تعبیر مقام معظم رهبری ریل‌گذاری برای اینکه دولت در همه شرایط بتواند با قوانین محکم برای حل مشکلات مردم، گام‌های اساسی را بردارد و هرآنچه قوانینی که تصمیم‌گیری می‌شود، از یک مجلس قوی و کارآمد منقح‌تر باشد، در مسیر رفع مشکلات مردم دولت می‌تواند گام‌های موثرتری را بردارد.


نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر بنده، این یک حرکت پویایی است که هر چهار سال یک بار در حوزه قانون‌گذاری و چهار سال یک بار در حوزه اجرایی می‌تواند نقش خودش را تک تک از این حق استفاده کرد و در جهت اصلاح روش‌ها و رویی‌ها به کار ببرد که مجلسی کارآمد شکل بگیرد و در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم گام‌های اساسی بردارد.


آشوری در پایان بیان کرد: امروز باز انتخابات دیگری هم در شرف تکوین است، آن هم انتخاب نمایندگان خبرگان رهبری که حتماً ملت ایران بهتر از بنده می‌دانند که خبرگان وظایف جدی و اساسی را در قانون اساسی به عهده دارند و انتخاب انسان‌های فرهیخته و آشنای به مسائل و مشکلات جامعه در زمینه انتخاب نمایندگان خبرگان هم میتواند موثر واقع شود. با توجه به اینکه وظیفه خبرگان، وظیفه سنگینی است در گذرگاه‌های تاریخی انتخاب نمایندگان خبرگان هم یک اتفاق تاریخی است که در این مقطع نیاز است با بصیرت بیشتری این اتفاق رو رقم بزنند.

  

احمد مرادی: توقع و انتظار مردم از انتخابات، توقع به شایستگی و درستی کار است

 احمد مرادی، نماینده فعلی مردم هرمزگان با حضور در پای صندوق‌های رای گفت: شاهد حضور پررنگ مردم هستیم و مردم ما الحمدالله هم دلشان با نظام است و هم ثابت کردند که در همه عرصه‌ها حضور پررنگی داشتند و انتخابات نیز یکی از مظهرهای مهم این انقلاب است و به نوعی مردم با حضور پررنگ خودشان می‌خواهند یک پیامی را به مسئولین بدهند که واقعاً به فکر مردم باشند بیشتر در کنار مردم باشند و تمام سعی و تلاششان بر این باشد که بتوانند مردم را راضی کنند.


وی ادامه داد: امروز، بعد از ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب توقع و انتظار مردم واقعاً، توقع به شایستگی و درستی کار است که ما بتوانیم هر کسی از مردم رای گرفت و هر کسی که در یک جایگاه و منصبی قرار گرفت، به جز مردم و خدمت و رضایت مردم به چیزی دیگری نباید فکر کنند و به همین لحاظ در نظام مقدس جمهوری اسلامی، شان و منزلت مردم در خدمات رسانی واقعاً بسیار بالاست. امیدواریم که آن چیزی که اراده و مشیت الهی است و انشالله اگر توفیق مجدد برای خدمتگزاری به مردم پیدا کردم، باز با یک انرژی مضاعفی در کنار مردم خودم در استان هرمزگان و در کل کشور، پای کار خواهم بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها