تراکتورسازی ایران به جمع ادوات سازها پیوست



مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: با تلاش متخصصین شرکت ادوات کشاورزی تراکتورسازی و ساخت نخستین دستگاه این شرکت با نام بیلر BL-S۱ ITM، مجموعه صنعتی تراکتورسازی ایران به جمع تولید کنندگان ادوات کشاورزی پیشرفته پیوست.

   

به گزارش صبح ساحل و به نقل از ایرنا، مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با اشاره به اینکه سازندگان مطرح جهانی در تولید بیلر کشورهای آمریکا، آلمان و ایتالیا هستند، گفت: طراحی و ساخت این دستگاه در شرکت ادوات کشاورزی تراکتورسازی با الگو برداری از نمونه های آلمانی و آمریکایی و متناسب با نیازهای کشاورزی مزارع ایران و قابلیت کار با تراکتورهای تولیدی شرکت تراکتورسازی انجام شده است.

  

  
وحیدزاده تاکید کرد: سرعت چرخش شفت ۵۴۰ دور در دقیقه، توان مورد نیاز ۴۰ اسب بخار، جعبه دنده مکانیکی، ارتفاع ۲۰۹ سانتیمتری، اندازه بسته تولید ۳۵ در ۴۵ سانتیمتر، طول بسته های تولیدی با فشردگی زیاد از ۳۵ الی ۱۲۵ سانتیمتر و حداکثر عرض دهانه ورودی بالابر علوفه ۱۷۵ سانتیمتر از مشخصات فنی این محصول است.
به گفته این فعال حوزه صنعت کشور از ویژگی های این محصول، قیمت رقابتی، سادگی کارکرد، قابلیت اطمینان بالا و تناسب با مزارع و تراکتورهای موجود در ایران و دسترسی آسان به قطعات یدکی آن است.

  

  
وحیدزاده یادآور شد: برنامه ریزی برای تولید سری صفر و انبوه این محصول و عرضه به مشتریان داخلی و بازارهای صادراتی برای سال آینده صورت گرفته است.
گفتنی است شرکت ادوات کشاورزی تراکتورسازی به عنوان دوازدهمین شرکت گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در سال ۱۴۰۱ تاسیس گردیده و مسئولیت عرضه انواع ادوات کشاورزی را بر عهده دارد.

  

  

گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده ادوات کشاورزی با ۹ شرکت اقماری در تبریز، ۲ شرکت در سنندج و ارومیه و ۲ نمایندگی در خارج از کشور فعال بوده و با حدود پنج دهه فعالیت در زمینه تولید تراکتور، در عرصه تولید ۷۱ نوع انواع موتور در بخش های کشاورزی، صنعتی و خودرو فعالیت دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها