ارسال ۹۰ میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی به مناطق آموزشی هرمزگان



مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بیش از ۹۰ میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش در ۲۳ منطقه آموزشی استان ارسال شد.

به گزارش صبح ساحل، محمد قویدل افزود: امسال این نخستین مرحله توزیع تجهیزات هنرستانی در هرمزگان است که از محل اعتبارات ملی وزارت آموزش و پرورش تامین اعتبار شده است.

قویدل گفت: این تجهیزات بیشتر شامل رایانه، چرخ خیاطی، تابلو برق صنعتی، موتور خودرو، لوازم کارگاه مکانیک، میز نقشه کشی، صندلی کارگاهی و دیگر لوازم هنرستانی است که به بیش از ۱۰۰ هنرستان ارسال شد.
وی افزود: تجهیزات ارسال شده بیشتر برای استفاده در رشته‌های جدید آموزشی از جمله مکانیک، خیاطی و گرافیک بود که برای هنرستان‌های کم‌برخوردار و دولتی و براساس نیاز مناطق آموزشی و جمعیت دانش‌آموزی توزیع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تجهیزات ارائه شده برای افزایش کیفیت و توسعه عدالت آموزشی و با هدف شاداب کردن محیط یادگیری و یاددهی هنرجویان به مدارس استان اختصاص یافته است.
استان هرمزگان ۲۷۲ هنرستان دارد که ۱۲ هنرستان آن غیردولتی است و بیش از ۳۸ هزار هنرجو در این هنرستان‌ها مشغول به تحصیل هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها