کشف بیش از ۴۷ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در بندرعباس



فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و پلمب ۲ واحد صنفی توزیع کننده مواد محترقه در بندرعباس خبر داد و گفت: در این راستا ۴۷ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان کشف شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی امنیت استان با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی و چهارشنبه آخر سال، در ادامه طرح های کنترلی و نظارت با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند در سطح صنوف و مراکز تجاری، ۲ واحد صنفی توزیع کننده مواد محترقه غیر مجاز را شناسایی و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی بیان کرد: در این رابطه با اقدامات هوشمندانه پلیسی، ضمن هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از واحدهای صنفی موردنظر ۴۷ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی هرمزگان با بیان این که در این رابطه سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند، بر لزوم توجه بیشتر خانواده‌ها به فعالیت کودکان و نوجوانان در ایام پایانی تاکید و اظهار کرد: مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک و پیش‌ساز آن ها می تواند صدمات جبران‌ناپذیر به افراد وارد کند.

سردار جاویدان یادآورشد: عموم شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت فرد یا افراد در این زمینه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها