کارنامه نهایی تکمیل ظرفیت آزمون مشاغل دبیری و هنرآموز منتشر شد



کارنامه نهایی تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (مشاغل دبیری و هنرآموز) سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش صبح ساحل، کارنامه نهایی تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (مشاغل دبیری و هنرآموز) سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است و متقاضیان می توانند در اینجا آن را مشاهده کنند.

اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درخصوص اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی سال ۱۴۰۱ و دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ (پس از بررسی اعتراضات، انصرافی‌ها و تعیین نیروهای جایگزین و ...) منتشر شد.

به دنبال اطلاعیه‌های تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۷و ۱۴۰۲/۱۱/۱۲، شرکت کنندگان در مراحل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری و ارزیابی تکمیلی در مرحله اصلی و تکمیل ظرفیت آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی سال ۱۴۰۱ و دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲، موضوع مجوز شماره ۹۹۶۶۵ تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ و شماره ۲۴۴۳۷ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ سازمان اداری و استخدامی کشور می توانند کارنامه خود را مشاهده کنند.

تمامی موارد مربوط به اعتراضات، انصرافی‌ها و تعیین نیروهای جایگزین و ... بررسی و نتایج نهایی موارد مذکور در قالب کارنامه نهایی به‌روزرسانی شده و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

متقاضیان ضمن مراجعه به درگاه مذکور، چنانچه در ردیف قبولین نهایی آزمون قرار گرفته اند به منظور طی سایر مراحل استخدام (گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره های مهارت آموزی) به اداره کل آموزش و پرورش محل قبول شده مراجعه کنند.

درصورت عدم تغییر در وضعیت کارنامه نهایی داوطلب، بیان‌گر این مهم است که درخواست فرد بررسی و بلااثر بوده و نتیجه قطعی داوطلب عدم قبولی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها