۵ بازیکن استقلال و ۴ بازیکن پرسپولیس در خطر محرومیت از دربی پایتخت



۵ بازیکن تیم فوتبال استقلال در صورت دریافت کارت زرد در بازی با استقلال خوزستان و ۴ بازیکن پرسپولیس در صورت دریافت کارت زرد برابر تیم فولاد خوزستان  از دربی محروم می‌شوند.

 

به گزارش صبح ساحل، تیم فوتبال استقلال روز جمعه در اهواز به مصاف استقلال خوزستان می‌رود و برای این مسابقه چندین بازیکن این تیم خطر محرومیت از دربی را حس می‌کنند.

روزبه چشمی، آرمین سهرابیان و صالح حردانی تا امروز ۳ کارته هستند و در صورت دریافت کارت زرد دربی ۱۰۳ را از دست خواهند داد. همچنین میلاد فخرالدینی نیز از زمان حضور در آلومینیوم اراک ۳ کارته است و او هم در خطر محرومیت خواهد بود.

امید حامدی فر هافبک استقلال هم تا اینجای مسابقات یک بار ۴ کارته و محروم شده و حالا نیز دو کارته محسوب می‌شود و با دریافت کارت زرد در بازی با استقلال خوزستان سه کارته و محروم خواهد شد.

بدین ترتیب استقلال برای دربی ۵ بازیکن خود را در خطر محرومیت می‌بیند.

 

همچنین ۴ بازیکن پرسپولیس در صورت دریافت کارت زرد برابر تیم فولاد خوزستان از دربی پایتخت محروم می‌شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روز جمعه در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌رود که ۴ بازیکن این تیم در صورت دریافت کارت زرد ۴ اخطاره می‌شوند و نمی‌توانند سرخپوشان را در بازی دربی همراهی کنند.  

سروش رفیعی، حسین کنعانی زادگان، سعید صادقی و محمد خدابنده لو در صورت دریافت کارت زرد مقابل تیم فولاد، بازی دربی را از دست خواهند داد و قادر به همراهی سرخپوشان در این بازی نیستند.  

در این بین، سروش رفیعی به خاطر پستش در بازی و درگیری‌های بیشتر و سابقه خطا‌های پرتعدادش، از بقیه بیشتر در معرض محرومیت است.  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها