منتخبین راه‌یافته به مجلس وعده‌های ورزشیشان را فراموش نکنند؛

تـوپ تحول ورزش هرمـزگان در زمین بهارستان



اهالی ورزش و ورزشکاران  به عنوان الگوهای جامعه خواسته‌هایی از نمایندگان راه یافته به مجلس دارند که این خواسته ها به حق است و باید برآورده شود.
  
 
به گزارش صبح ساحل، جامعه ورزشی استان هرمزگان با وجود این که استانشان قطب اقتصادی کشور است اما همیشه    مظلوم مانده‌اند و حالا از نمایندگان راه یافته به مجلس این انتظار را دارند که اجازه ندهند تا صنایع بزرگی که در استان هستندبه راحتی از کمک کردن به ورزش بگذرند.
ورزشکاران هرمزگانی بر این اعتقاد هستند که نامزدهای مجلس تا قبل از رای آوردن و ورود به مجلس در  برنامه‌های خود شعارهای زیادی می‌دهند اما کمتر اتفاق می‌افتد که حتی 30درصد از این وعده‌ها عملی شود.
برخی از این نامزدها از نام ورزشکاران نامی استان استفاده می‌کنند و به اعتبار آن‌ها پا پیش می‌گذارند  اما همین که پای آن‌ها به بهارستان باز شد جواب تلفن هم نمی‌دهند چه برسد که بخواهند خواسته‌های آن‌ها را بر آورده سازند.  استان هرمزگان به عنوان دروازه اقتصادی کشور در بحث ورزشی بسیار مظلوم و محروم است و نمایندگان استان تاکنون در  هیچ دوره‌ای از این قشر به خوبی و به طور کامل حمایت نکرده اند. با وجود این که ورزش می‌تواند جلوی خیلی از معضلات اجتماعی را بگیرد اما توجه جدی به آن نمی‌شود  و ورزشکاران  با مشکلاتی عدیده‌ای از جمله نداشتن اسپانسر مالی و بیکاری  مواجه  هستند.
هرمزگان در رشته‌های  مختلف  ورزشکار ملی‌پوش،  المپیکی و جهانی دارد  اما هر کدام از این ورزشکاران مشکلات خاص خود را دارند و با وجود کسب عناوین جهانی و المپیکی توجه‌ جدی به آن‌ها نمی شود.
ورزشکاران از نمایندگان منتخب که با رای همین ورزشکاران انتخاب می‌شوند انتظار دارند  تحولی در حوزه ورزش استان ایجاد کنند و  به محض ورود به بهارستان وعده‌های خود را فراموش نکنند.  
خواسته ورزشکاران هرمزگانی توجه به حوزه ورزش است به خصوص در بخش بانوان که همیشه مظلوم است و آن طور که به باید امکانات و زیر ساخت‌های مناسب برای آن‌ها فراهم نمی‌شود. نمایندگان ادوار گذشته با وعده‌های خود قرار بود مشکلات را برای جوانان و ورزشکاران به خصوص ملی پوشان حل کنند اما این اتفاق تاکنون آن گونه که باید بیفتد نیفتاده است و بیشتر وعده و شعار‌های آن باقی مانده است.
اکثر ورزشکاران به دلیل فعالیت تمام وقت در حوزه ورزش هیچ شغلی نداشته و برای آینده شغلی آن‌ها هیچ تضمینی وجود ندارد و باید منتخبین مردم اندیشه‌ای در این مورد کنند.  حمایت از هیئت‌های ورزشی می تواند نقش مهمی در توسعه ورزش داشته باشد و اگر ورزشکاران این هئیت‌ها مورد حمایت و امنیت خاطر قرار بگیرند يقينا نماینده‌های خوبی برای استان هرمزگان در سطح کشور خواهند بود. با وجود این که  کارخانه‌ها و صنایع بزرگی  در هرمزگان وجود دارد و تنها چیزی که نباید ورزشکاران را نگران کند بحث مالی است اما چون مدیریت خوبی نمی‌شود تمامی ملی پوشان و ورزشکاران برای یک اعزام ساده به مشکل بر می‌خورند.
هئیت‌های ورزشی در استان  با وجود توانایی برگزاری میزبانی مسابقات اما به دلیل نبود امکانات و اسپانسر های مناسب  همیشه با مشکل مواجه هستند . 
کمبود خوابگاه از جمله مشکلات حوزه ورزش در استان هرمزگان است که امیدواریم نمایندگان منتخب با توجه به ظرفیت و توانایی‌هایی که  ورزش  هرمزگان دارد  به  این حوزه توجه بیشتری داشته باشند.
یکی دیگر از مشکلات ورزش استان هرمزگان دخالت نمایندگان در عزل و نصب روسای هیئت‌های ورزشی  است، چرا که این کار در تخصص آن‌ها نیست و مدیران ورزش  را به انتخاب فرد خاصی مجبور نکنند. 
نمایندگان منتخب باید برای جوانان و ورزشکاران انگیزه ایجاد کنند و در حوزه ورزش بیشتر  که می تواند نشاط در جامعه ایجاد کند تلاش بیشتری کنند.  نمایندگان  از ورزشکاران ملی حمایت‌های خوبی  ندارند  و حتی پای درد دل آن‌ها ننشسته‌اند اما قبل از انتخابات با وعده‌ها و شعارهای خود سعی در دلگرم کردن آن‌ها دارند. 
 امیدواریم نمایندگانی که به مجلس راه پیدا می‌کنند شناخت بیشتری از ورزشکاران حاصل کنند و هر از گاهی پای درد دل آن‌ها بنشینند و در حق ورزشکارانی که تمام زندگی خود را صرف ورزش می‌کنند کوتاهی نکنند. در پایان این گزارش باید به آن اشاره کرد که  ورزشکاران هرمزگانی می توانند با کمی حمایت از سوی مسئولان و نمایندگان مجلس کارهای بزرگی برای ورزش انجام دهند پس هر پنج نماینده استان در مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار ، فرماندار و مدیران کل دست به دست هم دهند تا شاهد  موفقیت‌های  بیشتر ورزشکاران  استان  باشیم. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها