حواشی هفته



فروش بلیت های تقلبی کنسرت معین در کیش جنجال به پا کرد

اخیر خبرهایی در خصوص بازگشت معین به ایران مطرح شده و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تأکید کرده در صورتی که این خواننده به کشور برگردد مجوز فعالیت می گیرد.

به گزارش برخی از رسانه‌های داخلی، پس از انتشار ویدئوی " طنز " تبلیغاتی با صدای رضا رشیدپور، مجری مشهور صدا و سیمای جمهوری اسلامی مبنی بر برگزاری کنسرت معین در کیش در ایام نوروز، گروهی از کلاهبرداران با تولید و توزیع بلیت در تاریخ مورد اشاره رشیدپور، اقدام به فروش بلیت کنسرت معین در کیش و وان ترکیه کردند.

  

عده‌ای دیگر از کلاهبرداران، همان بلیت‌های تقلبی را کپی کردند و اقدام به فروش آن‌ها کردند!

در تابلوی اطلاعیه دانشگاه علوم تحقیقات نوشته شده که: «با توجه به این که در محوطه دانشگاه گرگ دیده شد، خواهشمند است از تردد تک نفره در محوطه دانشکده‌های فیزیک پلاسما، ابن سینا، فنی مهندسی و آزمایشگاه رازی هنگام تاریکی هوا خودداری فرمایید نصویری عجیبی که بازخورد بسیاری داشت و برخی از مخاطبین با آن شوخی کرده بودند.

   

جنجال یک سگ؛ آب گرم بابل پلمپ شد

اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یک سگ وارد وارد آب‍گرم ازرو می‌شود و در آن شنا می‌کند.

این کلیپ واکنش‌های مردمی زیادی را در فضا مجازی به دنبال داشت. به نظر می‌رسد همین امر موجب شده که دستگاه قضا وارد ماجرا شود و به منظور تعیین تکلیف این مکان گردشگری در آینده حکم پلمپ و تعطیلی آن صادر شد

براساس پیگیری‌های به عمل آمده، به دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی آب‌گرم ازرو بخش بندپی شرقی پلمب و در صورت فک پلمب و یا استفاده از آن مکان جرم تلقی می‌شود.

   

جشن عروسی بزرگی برای پسر کوچکتر

برگزاری مهمانی‌های مجلل، تخصص خانواده‌ امبانی است این مراسم جشن پیش عروسیِ 3 روزه ثروتمندترین مرد آسیا با حضور چهره های سرشناس بین المللی برگزار می شود.

این جشن‌ها با سنت مهمانی‌های مجلل و اغراق آمیز خانواده امبانی مطابقت دارد و در عین حال قدرت اقتصادی و سیاسی میلیاردر هندی را به نمایش می گذارد.

فهرست مهمانان نزدیک به ۱۲۰۰ نفره شامل ریانا، سوپراستار موسیقی پاپ، بیل گیتس، مارک زاکربرگ، ساندرا پیچای، ایوانکا ترامپ و شاهرخ خان، ستاره بالیوود و... یود که سروصدای زیادی در فضای مجازی داشت.

 

حادثه در لوکیشن سلمان فارسی

در اواین هفته گذشته یکی از سازه‌های دکور سریال سلمان فارسی در حین فیلمبرداری ریزش کرد . متأسفانه دو نفر از عوامل این سریال بر اثر شده جراحات وارده در محل وقوع حادثه جان باختند.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در پی بروز حادثه در محل فیلم‌برداری سریال سلمان فارسی اظهار داشت: هر چه سریع‌تر به حال مجروحان و مصدومان رسیدگی شود.

این اتفاق ناگوار در بین کاربران مورد توجه قرار گرفت و بسیاری نسبت به طراحی و عدم رعایت نکات ایمنی انتقاد کردند.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها