جزییات انفجار یکی از کوره های نفتی پالایشگاه نفت آفتاب



حادثه انفجار یکی از کوره های نفتی پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس دو زخمی و یک فوتی بر جا گذاشت.

 

به گزارش صبح ساحل، این حادثه در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز پنج شنبه ۱۷ اسفندماه در محل شهرک صنعتی خلیج فارس رخ داد . به علت مشکل فنی یکی از بخش های دردست تعمیر ، ۳ نفر از پرسنل در حین انجام تعمیرات دچار جراحات شدند. یک نفر فوت شد و حال یکی از آنها به علت شدت جراحات وخیم اعلام شده است.

به گفته بابایی روابط عمومی شرکت نفت آفتاب بندرعباس در همان لحظه حادثه ، مجروحان برای ادامه روند درمان به بیمارستان شهید محمدی اعزام شده اند.
حبیب بهادری سرپرست فرمانداری بندرعباس در رابطه با فوت یک نفر از مجروحان گفت: این فرد حدود ۳۸ ساله در همان زمان حادثه جان سپرد و دو نفر به بیمارستان شهید محمدی اعزام شدند.وی افزود: این حادثه به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی رخ داد و تیم تعمیرات براثر عجله پیش از آن که گاز کامل خارج شود شروع به عملیات تعمیر اقدام نموده که باعث انفجار شده است.
شرکت پالایش نفت آفتاب به‌عنوان بزرگ‌ترین صادر کننده مشتقات نفتی در بخش خصوصی کشور، با استفاده از خوراک (مواد اولیه) مختلف که از طریق مجموعه وزارت نفت، پالایشگاه‌های گازی و نفتی کشور تامین می‌کند، عملیات پالایش و تولید مشتقات نفتی را به منظور ارائه به بازارهای جهانی انجام می‌دهد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها