استاندار هرمزگان خبرداد:

هدفگذاری برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای ‌در تعطیلات نوروزی



استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم کاهش تصادفات جاده ای در ایام تعطیلات نوروزی گفت: بنای ما در راه ها کنترل و سخت گیری است تا مطابق هدفگذاری صورت گرفته شاهد کاهش میزان تصادفات و تلفات جاده ای باشیم.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته تسنیم، مهدی دوستی استاندار هرمزگان اظهار داشت: استان هرمزگان به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری به ویژه در حوزه گردشگری دریایی شاهد ورود تعداد قابل توجهی از هم وطنان خواهد بود و می طلبد امکانات، امنیت و رفاه آنها در استان تامین و فراهم شود.

وی افزود: فرمانده انتظامی استان با همکاری ادارات و دستگاه‌های مختلف نظیر راهداری، هلال احمر، شهرداری و سایر دستگاه‌ها پیش بینی های لازم را کرده اند و امروز هم در همین راستا یک رزمایش برگزار شد.

استاندار هرمزگان گفت: از هم وطنان عزیز دعوت می کنم که هرمزگان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند و از هوای مطبوع و اماکن طبیعی و تاریخی استان بازدید کرده و لذت ببرند.

وی با بیان اینکه برای تامین رفاه و امنیت مردم کشور پلیس و سایر ارگان‌های درگیر در نوروز از تفریح و خانواده چشم پوشی می کنند تصریح کرد: خانواده این عزیزان هم در این راه ایثار می کنند و با این مجموعه‌ اقدامات سبب می‌شوند که ما سال جدید چه به لحاظ امنیت و چه خدمات سفر سال خوبی پیش رو داشته باشیم.

دوستی با تاکید بر لزوم کاهش تصادفات جاده ای در ایام تعطیلات نوروزی گفت: بنای ما در راه ها کنترل و سخت گیری است و مسافران باید ایمنی را در این جاده ها رعایت کنند تا مطابق هدفگذاری صورت گرفته شاهد کاهش میزان تصادفات و تلفات جاده ای باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها