رییس پلیس امنیت عمومی هرمزگان:

هرگونه توزیع مواد محترقه ممنوع و جرم است



رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از ممنوعیت هرگونه تهیه و توزیع موادمحترقه در استان خبر داد و گفت: باتوجه به چهارشنبه آخر سال، مردم استان هرمزگان هرگونه تولید و توزیع موادمحترقه را به پلیس گزارش دهند.

  

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ مهدی بشارتی امروز (بیست و یکم اسفندماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به فرار سیدن روزهای پایانی سال و همچنین چهارشنبه آخر سال، به استناد دستورالعمل اجرای مواد ناریه مصوب شورای امنیت کشور، هرگونه تهیه، توزیع و فروش موادمحترقه وآتش زا و خطرناک ممنوع است.

وی بیان کرد: باتوجه به قانون نظام صنفی و آیین‌نامه‌های اجرایی آن، در بازرسی و نظارت‌های میدانی که توسط پلیس به‌صورت شبانه‌روزی محسوس و غیرمحسوس انجام می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با این گونه مواد در سطح صنوف و اماکن، برابر قانون با جدیت و قاطعیت و بدون اغماض با متخلفان برخورد می‌شود.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان از شهروندان و مردم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تولید یا توزیع موادمحترقه، در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق تلفن فوریتی‌های پلیسی ۱۱۰ و تلفن ۲۱۸۲۵۸۷۸ پلیس نظارت براماکن عمومی اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل و دستگیری متخلفان اقدام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها