دهک‌های ۱ تا ۷ مشمول دریافت اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی می‌شوند



خانوارهای یارانه‌بگیر در دهک‌های ۱ تا ۷ مشمول دریافت اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی می‌شوند و می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ از اعتبار خود استفاده کنند.

  

به گزارش صبح ساحل و به نقل از اقتصاد آنلاین،برای بهره‌مندی از مزایای طرح، نیاز به ثبت‌نام، مراجعه یا ارائه مدارک نبوده و امکان خرید اعتباری به صورت خودکار برای تمامی افرادی که مشمول دریافت یارانه بوده و در دهک‌های یک تا هفت هستند فعال می‌شود.

  

هیچ تغییری در زمان واریز نقدی یارانه‌ها صورت نمی‌گیرد و مردم می‌توانند یارانه نقد خود را هرماه دریافت کنند.

 

اگر خریداران کالاهای دیگری به جز ۱۱ قلم کالای اساسی را انتخاب کنند ، به عنوان مثال اگر شخصی در سبد کالاهای انتخابی خود علاوه بر چند قلم کالای اساسی، آب معدنی و دستمال کاغذی نیز داشته باشد، هیچ اعتباری به این دو کالا تعلق نمی‌گیرد و هزینه پرداختی فرد شامل سهم خریدار در کالاهای اساسی (قیمت پایه) به علاوه مبلغ کامل این دو کالا می‌شود. ضمنا این اختیار وجود دارد که هر فرد کل اعتبار خود را برای خرید یک قلم از اقلام مشمول استفاده کند.

  

افرادی که در آخرین مرحله واریز یارانه، هیچ یارانه‌ای دریافت نکرده‌اند در زمره دهک ۱۰ جامعه بوده‌اند و از فرایند دریافت یارانه حذف شده‌اند. اما در صورت اعتراض، به سامانه www.hemayat.mcs.gov.ir مراجعه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها